[Feature] Newslines speciale aandacht geven

Pagina: 1
Acties:

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Heren devvers,

Is het misschien een idee om in profile een "categorie" aan te geven waar een newslink aan gerelateerd is? Dus bijv als ik in profile "geheugen" aanvink dat er op de FP een andere kleur link ontstaat wanneer een newsitem over geheugen gaat. Soms zie je door de links de nieuwsposts niet meer. Erg goed dat er zoveel nieuws is overigens :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zijn nu zes categorieën met eigen kleurtjes, dat gaan we niet verder opdelen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Nieuws ~! :P

[knip]

Dit forum (en zeker dit draadje) zijn niet bedoeld zijn voor nieuwssubmits.

[ Voor 98% gewijzigd door Wouter Tinus op 18-06-2003 15:37 ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-03 14:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op zich kan het een leuk idee zijn om headlines op de fp een kleur (groen bijv.) te geven als er een bepaald woord in voorkomt. Mocht een dergelijke feature er komen dan zal het uitsluitend voor abonnees beschikbaar zijn.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Femme schreef op 19 juni 2003 @ 19:16:
Op zich kan het een leuk idee zijn om headlines op de fp een kleur (groen bijv.) te geven als er een bepaald woord in voorkomt. Mocht een dergelijke feature er komen dan zal het uitsluitend voor abonnees beschikbaar zijn.
Dat is idd wat ik bedoel. Ik denk dat Wouter bedoeld dat de huidige categorieen verder opgesplitst worden. Dat is dus niet de bedoeling van dit idee :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Pagina: 1