Ik krijg alles aan de praat, behalve die netwerkkaart die onboard zit. Ik zie aan de switch dat de aansluiting goed is (10 mbit, 100mbit) alle lichtjes branden. De kabel is ook ok (als ik m'n laptop erop aansluit kan ik internet op). In device manager staat de netwerkkaart netjes in het lijstje met de melding dat het goed functioneert.
Via de bijgeleverde software (en gedownloade software) kun je de 1000mbit uitzetten. Dit resulteert in geen enkele verandering t.a.v. de werking.
Ook heb ik de laatste bios voor het moederbord geinstalleerd en dat zorg ook niet voor verbetering.
In de bios staat de netwerkkaart uiteraard enabled.
Op dit moment zit ik online via een pci netwerkkaart die ik ernaast gezet heb.
Wat gaat er hier mis of wat moet ik eraan doen om de netwerkkaart draaiend te krijgen. Hebben andere tweakers vergelijkbare problemen met de netwerkkaart?
Via de bijgeleverde software (en gedownloade software) kun je de 1000mbit uitzetten. Dit resulteert in geen enkele verandering t.a.v. de werking.
Ook heb ik de laatste bios voor het moederbord geinstalleerd en dat zorg ook niet voor verbetering.
In de bios staat de netwerkkaart uiteraard enabled.
Op dit moment zit ik online via een pci netwerkkaart die ik ernaast gezet heb.
Wat gaat er hier mis of wat moet ik eraan doen om de netwerkkaart draaiend te krijgen. Hebben andere tweakers vergelijkbare problemen met de netwerkkaart?