Toon posts:

[java/tomcat] niet door webserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een website waarbij er xml en xls bestanden gegenereerd worden uit jsp bestanden. Nou wil ik die op diezelfde server door Xalan heen halen. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat de jsp eerst afgehandeld wordt voordat deze door xalan heen gaat?

ik heb dus niet zo zin om localhost aan te roepen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat eigelijk te denken aan het direct aanspreken van de transform engine van tomcat, of is dat niet handig (ik heb namelijk een control servlet die tevens cached op het moment dat er geen updates zijn in de db)

Verwijderd

Persoonlijk heb ik nog nooit XML bestanden gegenereerd met JSP. Ik zie ook geen situatie waarin JSP daarvoor de beste manier is eigenlijk, een JDOM boom serialisen naar XML vanuit een servlet is toch altijd practischer en netter?

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik hem anders formuleren, misschien is het dan wat duidelijker wat ik bedoel. Ik wil in een JSP pagina een andere willekeurige JSP pagina opvragen en de output daarvan bijvoorbeeld wegschrijven naar een bestand op de server. Pas daarna wil ik weer gaan schrijven naar de aanvrager. Hoe doe ik dat?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nu proberen om een eigen implementatie van de ServletResponse te maken. en dan ga ik de Printwriter koppelen aan een file. Dan kan ik volgens mij met een RequestDispatcher bereiken wat ik wil...
Pagina: 1