HP PhotoSmart C812 kabeltje

Pagina: 1
Acties:

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:35
Ik ben voor iemand op zoek naar een kabeltje waarmee je deze digicam kan aansluiten op de TV. Volgens de winkel moet dit kabeltje EURO 59,00 gaan kosten, lijkt me wat veel voor een enkel kabeltje. Weet iemand waar je deze goedkoop kan kopen?

Het is een soort headphone gaatje in de camera waarop hij moet worden aangesloten, en dan iets van S-Video in ofzo, weet ik ook niet precies?

Iemand ervaring en adresje?

BVD

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zo'n kabel zit er ook bij mijn sony camera, 3.5mm jack en aan de andere kant een composite en 2 audio pluggen.
Ben al eerder op zoek geweest, maar goedkoop zijn deze dingen nu eenmaal niet (zoals kabels altijd behoorlijk duur zijn).

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:35
Niemand anders een suggestie?

Verwijderd

in dit geval een stereo minijack naar 2 x tulpkijk eens bij de electronica onderdelen winkel of de PC winkel, enig verschil is dat de kabel van HP voor Video een gele plug gebruikt en bij het PC kabeltje rood en wit en je moet zelf even uitvinden welke dan de video is, het is een kabeltje van nix en 59 euro is wel heel erg overdreven, voor datbedrag koop je een dockingstation inclusief kabeltje