Mooi gezegd MarkB.MarkB schreef op 18 juni 2003 @ 11:12:
jeroon heeft gister namelijk laten weten dat hij stopt met het statspostenDe reden is dat hij er geen genoeg tijd meer voor heeft.
Jeroon heeft nu meer dan 2 jaar erop zitten als statsposter. Ik wil je dan ook namens heel DPC bedanken voor alles wat je gedaan hebt. Ik heb het gister ook al een paar keer tegen je gezegd maar ik blijf het jammer vinden dat je ermee ophoudt maar ik respecteer je beslissing.
In overleg met Dsmarty gister is besloten dat er voorlopig geen vervanging geregeld gaat worden voor jeroon. Er zijn genoeg mensen met html-rechten en die moeten het verlies van jeroon proberen op te vangen. Daarom nogmaals een sterk verzoek op jullie, staat de DPCH er nog niet stuur een mailtje naar statsposters@dutchpowercows.org Dit heeft veel meer effect dan in de DPCH van de vorige dag "klagen" over het feit dat de DPCH er nog niet staat.
Als er een moderator of lite moderator weggaat wordt er vaak een bedankdraadje geopend. Na 2 jaar trouwe dienst vond ik dat we dat voor jeroon ook wel konden doen.
jeroon bedankt!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P