“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Dat zal door mij niet gebeuren, want ik heb lekker TSC gevoteCow_tipping schreef op 18 June 2003 @ 11:25:
Nu niet eens een DPC poll, maar eentje van een Finse (engelstalige) site.
UD loopt momenteel op kop, maar nadat de rook van het DPC bezoek is opgetrokken zal d.net wel koploper zijn.
Sterker nog de optie distributed.net is niet eens een project, maar een organisatie. Ik weet wel wat ze bedoelen natuurlijk, maar die Finnen vertalen het een beetje krom.
Omdat er favorite staat en niet best heb ik op ECC2 gestemd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Even naar beneden scrollen...Mr.CeeJay schreef op 18 juni 2003 @ 11:42:
Distrib. Folding staat 3de
http://vote.sparklit.com/popup_poll.spark/608728
...
mjah ik zag het ja
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Ik heb mijn prijs weggegeven... aan Bill Gates
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Sorry, ik zag het ook te laat. Maar ik kan de titel niet meer aanpassen.Mobster schreef op 18 juni 2003 @ 11:40:
Beste /= favorite in mijn opinie. Om even te mierenneuken dan hè.
Sterker nog de optie distributed.net is niet eens een project, maar een organisatie. Ik weet wel wat ze bedoelen natuurlijk, maar die Finnen vertalen het een beetje krom.
Omdat er favorite staat en niet best heb ik op ECC2 gestemd
Darn! Die Mobster ziet ook alles!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Jaja, en dat is al inclusief mijn stem.
Misschien is dit een leuk idee voor een poll op T.net?
Verwijderd
anyway, DF heeft er een stem bij en staat nu 3e ergens... even niet gezien dat er wat te scrollen viel
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 12:46 ]
UD staat wel erg strak aan kop geloof ik. Als ze een linux-port hadden gehad had ik daar misschien ook nog wel gezeten.
/(bb|[^b]{2})/
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Altijd zeiken, hè jij!TGEN schreef op 18 June 2003 @ 14:22:
Gevote voor D.net, en OGR in het bijzonder (maar dat kennen ze daar niet). Brak sitedesign trouwens...
Trouwens, Dnet staat nog niet eerste hoor
Verwijderd
Bericht hierboven
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram