Vraagje over opsomtopics

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
In hoeverre is het starten van opsomtopics toegestaan? Zoiets als het "Post je DJ-setup topic" oid... Ik kan me voorstellen dat er ook mensen willen zijn die gewoon willen :9~ bij de setups van anderen of zo... Dit is natuurlijk ook van toepassing op andere fora zoals GT of zo...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
opsomtopics hebben eigenlijk geen nut. Daarom worden ze over het algemeen niet toefestaan. Behalve in de HK dan. (en een heel enkele andere, zoals de desktoptopics, maar die hebben wel weer het nut van de handige progs die je er vindt....)

[ Voor 37% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-06-2003 10:43 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Hoe zit het dan met topics zoals Dit? Zijn dat nou opsomtopics of niet?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yup dat is er eentje :) Dat zijn dus van die speciale topics waarvan de crew vind dat ze wel kunnen... Maar het blijft de uitzondering die de regel bevestigt :)

Maar je kunt altijd een mod van een forum mailen om te vragen wat hij van een bepaald voorstel vindt. Maar ik zou er niet te hard op rekenen dat je toestemming krijgt.... maar nee heb je en ja kun je krijgen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op 18 June 2003 @ 10:40:
In hoeverre is het starten van opsomtopics toegestaan? <..>
Niet. Tenzij met toestemming van de mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Stoney3K schreef op 18 June 2003 @ 10:44:
Hoe zit het dan met topics zoals Dit? Zijn dat nou opsomtopics of niet?
hm, als ik zo kijk niet, aangezien er ook gediscussieerd word over de setups (pin me er niet op vast, ik volg dat topic niet), maar voor duidelijkheid moet je het eens aan Kaj. of ItSnows vragen, die zijn altijd lekker kortaf en duidelijk :+ (zie o.a. bovenstaande post O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon overleggen met een moderator van het desbetreffende forum. In de Organisatie FAQ staat precies omschreven wie waar modereerd. Tevens staat daar het e-mailadres en/of ICQ nummer van de desbetreffende moderator.

Omschrijf precies waar het topic over zal gaan wat je wilt openen, geef je doelstelling aan en beschrijf je startpost. De moderator zal, eventueel na intern overleg, wel of geen toestemming geven voor het topic.

Dus... succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.