Toon posts:

USB upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Allemaal,

Ik heb een JetFlash usb pendrive van 64MB
Nu vroeg ik me af of er een tweak tool voor bestaat of een firmware upgrade waarmee je de capaciteit kan verhogen.
Bestaat dit en waar kan die die upgrade firmware of tool vinden?

Gr van Erik.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Wat jij wil is hetzelfde als in een doos, waar normaal 3M^3 in kan, 6M^3 in stoppen. Onmogelijk dus, of je moet er geheugen bij kunnen zetten, maar dat is in 99,999% van de gevallen niet mogelijk denk ik. De enige manier waarop je de capaciteit kan "vergroten" is het gebruik van compressie, maar ook dat zal je niet ver op weg helpen.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
haha, gebruik Drivespace of zoiets

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 07:11
Heb je de capaciteit van je harddisk ook al mbv een firmware upgrade verhoogd ? ;)

-

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Juicy schreef op 18 June 2003 @ 10:49:
Heb je de capaciteit van je harddisk ook al mbv een firmware upgrade verhoogd ? ;)
Hij niet, ik wel :D

[rml][ HDD] ineens 3 GB groter dan voorheen.[/rml]

Maar goed, ik twijfel er aan of mijn hdd niet echt een 13GBer is (maar goed, het is nergens te vinden).

voor de TS. nee wat jij wilt is echt niet mogelijk. enige mogelijkheid is geheugen uitbreiding of evt compressie methoden toepassen (maar met dat laatste past er nog steeds maar 64MB op, en geen byte meer).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In principe werkt zo'n ding met een eigen filesystem, mogelijk kun je er idd iets van drivespace op loslaten. Bedenk je dan wel dat het ding niet meer in alle PC's zal werken, omdat het OS dat ook moet ondersteunen
Verder: wat je vraagt is feitelijk precies dezelfde vraag als "Ik heb hier een reepje SDRAM van 64, daar wil ik met een tool 128 van maken. De enige tool daarvoor is een soldeerbout icm een vaste hand 8)7 . Die chips hebben gewoon een bepaalde capaciteit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

The_Eagle schreef op 18 June 2003 @ 10:57:
In principe werkt zo'n ding met een eigen filesystem, mogelijk kun je er idd iets van drivespace op loslaten. Bedenk je dan wel dat het ding niet meer in alle PC's zal werken, omdat het OS dat ook moet ondersteunen
Verder: wat je vraagt is feitelijk precies dezelfde vraag als "Ik heb hier een reepje SDRAM van 64, daar wil ik met een tool 128 van maken. De enige tool daarvoor is een soldeerbout icm een vaste hand 8)7 . Die chips hebben gewoon een bepaalde capaciteit.
in principe hebben die dingen gewoon een FAT, FAT32 en mogelijk een NTFS filesystem (tenminste, zo kan ik die van mij wel formatten).

• Noork
  • Niet online
Tja, gewoon alles er gezipped opzetten lijkt me dan handiger. Dan heb je geen gezeur met compatibiliteit.
Pagina: 1