ASUS V7700 deluxe by mycom????

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 18:10

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Hallo allemaal
ik wil even mijn gal spuwen op Mycom op de Hcc.
Ik was op zoek naar een Asus v7700 pure.
dus zonder bril en ongein.

Krijg ik bij de stand van Mycom een flyer in m'n handen gedrukt met daarop een prijslijst.
WAT ZIET MIJN OOG?

Een ASUS V7700 32 MB DDR Deluxe met bril en tv-out/tv-in! voor het luttele bedrag van 675 piekjes.

Sodeju, dat is niet duur; dacht ik bij mezelf

Thuisgekomen snel de doos opengemaakt en wat schets mijn verbazing:::::::(((((
Er zit een bril bij, maar de aansluiting voor de bril is op de kaart weggelaten
WHAT THE F*CK?????

ook is er geen tv-in te vinden op de kaart.

Nou, vandaar dat ze zo goekoop waren, ik voel me flink genaaid!!!!

Zijn er meer gedupeerden en is er enige mogelijkheid dat die bril ooit nog op de kaart aangesloten kan worden d.m.v. expansion boards?

bvd,

Lambo

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Gewoon bellen met MyCom...Als op je bon staat dat je een V7700 Deluxe hebt gekocht dan moet je dat ook krijgen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Zou zo'n actie ook werken bij ACI ?!?! Daar staat een Asus V7700 Ultra voor 699 piek. Zou je die ook kunnen eisen, of valt dat onder het mom drukfouten ?!?! :?

Verwijderd

ik denk dat het onder de "drukfouten" zal vallen

• McLambo
  • Laatst online: 23-08 18:10

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Op de bon staat Asus V7700 TVOUT.

Ben ik nou stom? of ben ik slachtoffer?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Je bent gewoon genaaid.

Geef mij maar een Warsteiner.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

MyCom is makkelijk in dingen als er iets niet werkt of als je er ontevreden over bent nemen ze zo geld trug dus ik denk dat het wel lukt om de goede versie te krijgen.
suc6

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Mycom is inderdaad erg makkelijk met dat soort shit. Vriend van mij had geheugen en HD gekocht bij Mycom -> installatie from hell gehad, zonder vragen een nieuwe HD gekregen (bleek het niet te zijn) en later geld terug gekregen voor het geheugen (2 wkn later !) Ook het vole pond voor het geheugen teruggehad -> hij heeft flinke winst gemaak, want het was precies in die vette prijsdaling. Geheugen hebben we omgeruilt omdat het een rukmerk was. Namen ze gewoon genoegen mee ! Gewoon geld terug gehad en bij een andere zaak beter geheugen gekocht.

Ga gewoon langs een vestiging en zeg dat je niet de goede kaart hebt meegekregen. Doen ze zeker niet moeilijk ! Je hebt de bon, de flyer en de bril -> moet een deluxe zijn ! :)

• VIsje
  • Laatst online: 17-08 07:12

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Ik had hetzelfde probleem heb mycom opgebeld eerst zeiden ze dat de verkoper het erbij moest zeggen. ik:waarom zit er dan een bril bij die er helemaal nie in kan??? Verkoper (aan de telefoon): uuhh ja dat weet ik nie maar als je een deluxe wil hebben moet je hem ff opsturen en wat geld erbij doen.

Later belde weer terug dat ik hem gewoon kon omruilen heb hem net opgestuurd dusss.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.