Wireless CARKIT via FM

Pagina: 1
Acties:

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 10:10
Ik heb de search gebruikt, maar niets kunnen vinden hierover.

Bij importshop.nl kan je de Wireless CARKIT via FM kopen.
Nu lijkt mij dat wel wat, omdat ik eerst in de auto zo'n plug'n'play carkitje had. Het is voor nood eigenlijk. Maar nu zit m'n aanstekerplug in de asbak welke altijd dicht zit.

Nu zag ik dat setje, maar heeft iemand daar ervaring mee?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• toastingnow
Hmm...anyone? Kan er nl. ook helemaal geen reviews van vinden .

• toastingnow
HJeb ik het onderwerp in de verkeerde Topic gezet? :)

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Dit is een draadloze Carkit geschikt voor praktisch iedere GSM. Het werkt als volgt:

Clip de carkit op je telefoon (komt op de luidspreker)
Als je telefoon krijgt stem je je radio af op bv 106.4 (waar je natuurlijk dan even een preset van maakt :-)
Nu hoor je alle geluid van je telefoon over je autoradio!
Voor het spreekgedeeltje wordt je GSM gewoon gebruikt. Deze kun je gewoon naast je neerleggen of op je dashboard. De microfoon van een GSM is sterk genoeg om dan nog goed verstaan te zijn :)
Dit komt letterlijk van de website. Ik zou er maar niks van geloven. Microfoon is in de auto echt niet sterk genoeg om dat signaal op te pakken. je hebt dan ook nog een groot ding om je telefoon nodig, hij wordt ook niet opgeladen, hij zit nergens aan vast. Dan kun je gewoon beter een mr handsfree kit kopen, is iets duurder maar heb je dan ook meer aan.

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:17
Ik denk dat het zoiets is:
www.carbaby.com
Weet verder niet of het echt werkt enzo, en of het wel toegestaan is in NL.

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 02:53
Een normale carkit lijkt me een betere oplossing als ik het zo snel bekijk...

• toastingnow
hmm...waarschijnlijk een slecht idee dus. Jammer, leek erg mooi. Wordt nu maar een oordopje dus.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb ze laatst op een markt gezien, en ook getest.
Ik vond de geluidskwaliteit erg slecht! Doordat er veel mensen rondliepen, was er ook veel geluid. Dit was in mijn ogen te vergelijken met het geluid in de auto, en hierdoor was het niet te verstaan...
NO GO! dus maar....

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:01
Om maar te zwijgen over het feit dat het verboden is om zelfs het kleinste signaal op de gewone 3 meter FM-band (88-108 MHz) uit te zenden. Ik weet ook wel dat men hier niet zo snel over gaat zeuren, maar officieel zal het waarschijnlijk niet eens verkocht mogen worden. Zal lekker worden; rijd je al luisterend naar 538 op de snelweg, hoor je opeens het telefoongesprek van je buurman!

* Buzz-01 zou het product links laten liggen en een fatsoenlijke carkit aanschaffen.

Flickr

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 21:51
Mag gewoon hoor als het maar low power is...

kijk hier maar naar:
LineX Digital Wireless FM Transmitter

--------------------------------------------------------------------------------
Dit is de Wireless FM Transmitter van LineX die uw PDA, MP3-, Minidisc- of CD-speler draadloos verbindt met uw radio. De audiobron wordt middels een kabel aangesloten op de LineX Wireless FM Transmitter, die het signaal vervolgens in Stereo uitzendt op één van de door u gekozen FM frequenties.

Hiermee is het dus mogelijk om uw MP3 files te luisteren door uw speakers in de auto. Een ander voorbeeld is de stemnavigatie van uw PDA, deze zal harder en zuiverder klinken als nooit te voren.

Deze zender is goedgekeurd als een 'low power transmitter'. Dus geen onhandige en ingewikkelde bekabeling maar gewoon een draadloos stereo signaal op je autoradio. De Wireless FM Transmitter wordt gevoed door 3 AA batterijen en gaat meer dan 150 uur mee.

Let op!
Batterijen worden niet meegeleverd

U kunt niet tegelijkertijd naar de FM Transmitter en een ander radio kanaal luisteren

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:01
Hmm okay... Zat ik er naast... Goed je moet het zelf weten, maar lijkt mij iig helemaal niks. Ik heb vroeger genoeg geëxperimenteerd met 3 meter zenders ( van low power tot het betere hobby-werk >:) ), het is bijna niet te doen om het zaakje fatsoenlijk af te schermen zodat je mede-weggebruikers jouw gesprekken niet gaan horen. Dit kan in principe alleen als je hem rechtstreeks in je autoradio-antenne aansluiting plugt. Het zendertje moet dan wel zo geconstrueerd zijn dat hij niet je radio-antenne als straler gaat gebruiken. :Y)

Flickr

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 20:44

Gorefest

serial killer.

Zijn er inmiddels al meer mensen met ervaring met deze http://www.carbaby.com handsfree set? Ze worden op dit moment te koop aangeboden voor slechts 7,50 maar is het het waard?

Verwijderd

Nu dus officieel verboden:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=259528&c=51
Pagina: 1