Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Case FAN Regelen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen hier

Ik heb sinds kort een nieuwe PC en wil deze ook gaan modden. Ik wil eerst gaan beginnen wet een goede koeling dus wat Case Fans erop. Maar omdat die soms nogal wa lawaai kunnen maken wil ik ze bij kunnen stellen qua snelheid. Dus zo'n frontje met die draai knopjes.

Weet iemand waar ik die kan kopen of liever nog hoe ik die zelf kan maken want ik wil graag ook wel wa knutselen.

p.s. Welke case FAN's kun je het beste gebruiken?????

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Casefans regelen doe je door ze op 5 of 7 volt te zetten, of een fancontroller te gebruiken die dat traploos kan doen. Denk aan namen als de Digidoc etc. En welke je het beste kan gebruiken, ik zou zeggen, lees wat topics her en der, vooral in DOC.

Ook is de DOC FAQ verplichte kost lijkt me, aangezien daar veel info over koelers, airflow etc. en links naar handige sites in staat.

edit: extraatje: ik heb zelf bijvoorbeeld de Vantec Nexus NXP-201 als fancontroller. Daar kan je 4 fans op aansluiten, met een kleine of grote (standaard molex) aansluiting. linkje naar de Nexus. Veel lees- en uitzoekplezier ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Remy op 18-06-2003 08:36 ]

LinkedIn
Instagram

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Kijk i.d.d. eerst even zowel de CME als ook de DOC FAQs door. Verder zou je deze post van euss kunnen bekijken, waarin wat dieper wordt ingegaan op de voor en nadelen van verschillende regeltechnieken: Verwijderd in "De CME FAQ - Geef hier je feedback"

Zoals ReemF al zei; Veel lees- en uitzoekplezier ;)

Dit topic is gesloten.