[WinXP] Pagefile uit -> hdd spint down?

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:19
Ik heb in windows ingesteld dat mijn hdd's na 20 minuten niets doen uit gaan. dat werkt ook, maar als ik dus snachts alleen zit te downloaden op mijn 2e hdd, dan spint de 1e niet down. Komt dit door de pagefile? Zal ie weluitgaan als ik die uit zet? Of gaat dat niet helpen en krijg ik me 1e hdd toch niet uit zolang me pc iets doet :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 14:22

star-saber

Ryzen

alles wat gedownload word word eerst in je temp folder gegooid dacht ik.
en die bevind zich op de eerste hdd.
kan het mis hebben

• Maverick
ik download met een share proggie 's nachts (emule) die heeft een temp folder, maar die staat ook op D:\ (de 2e hdd dus).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik kan me voorstellen dat er af en toe ook iets wordt geschreven naar bijvoorbeeld registry (en dus uiteindelijk op HDD komt) of een logfile. Je zou met iets als http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/filemon.shtml kunnen kijken wat er wordt gelezen of geschreven.

Pagefile: probeer het en je weet het :Y) Laat het ons ook even weten als het helpt

offtopic:
Over welk OS hebben we het? Dat maakt best wat uit vwb. de architectuur en dus het gedrag van het OS. Het zal aan je topictitel worden toegevoegd als je dit even aangeeft: WOS Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Maverick
nou vooruit, ik heb nu mijn pagefile naar D:\ verplaatst, ik wist nieteens dat het kon, maar kwam het tegen, weet namelijk niet of 512mb geheugen genoeg is om zonder pagefile te werken.

FJK> sorry, windows XP.

/edit, ik zal dat filemon ook eens proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Maverick op 18-06-2003 08:25 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
pagefile uitzetten nooit doen is niet slim, en het helpt ook niet. (windows gaat dan gewoon naar andere bestanden pagen)

specs

• Maverick
ik heb pagefile op D: gezet ipv op C:

hm ik dat filemon ff geinstalled, in principe lees en schrijft ie alleen op D, maar afentoe dan doet explorer.exe open en close op D en C
options: open directory acces: All
Geen idee wat het is, en ik weet niet of het als een actie gezien wordt, weet iemand wat het inhoudt? en hoe ik het evt uit kan zetten? (als dat al kan)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1