Ik heb een asp pagina. Daarin staan wat handige gegevens. Voor die gegevens betalen wij geld om ze te mogen laten zien. Nu staan die gegevens in een iFrame.
Het komt geregeld voor dat mensen deze iFrame op hun eigen site zetten, en klaar, geheel gratis van mijn site gegevens "gejat". Dat wil ik dus verkomen.
Stel dit is de iFrame code:
Tot dus ver werkt het perfect: Als jouw sessionID niet overeenkomt met wat er in de querystring staat, mag je de iFrame niet laten weergeven.
Maar nu zie ik steeds vaker, als je bijv. binnenkomt via een bookmark, dat de iFrame niet geladen wordt, omdat de session's niet overeenkomen.
Cach is het probleem dus: Ik heb van alles geprobeerd om die te omzeilen, maar zonder succes
Iemand nog een manier om pagina's te beveiligen?
Tnx
PS: Het is geen solution om het met een Include File te doen...
Het komt geregeld voor dat mensen deze iFrame op hun eigen site zetten, en klaar, geheel gratis van mijn site gegevens "gejat". Dat wil ik dus verkomen.
Stel dit is de iFrame code:
code:
Hier heb ik dus voor gezorgt dat jouw session ID in een querystring staat. 1
2
3
| <iframe name="Ticker" marginwidth="1" marginheight="1" height="15" width="629" border="0" frameborder="0" src="data/?SESSION=<%=session.SessionID%>" scrolling="no"></iframe> |
Tot dus ver werkt het perfect: Als jouw sessionID niet overeenkomt met wat er in de querystring staat, mag je de iFrame niet laten weergeven.
Maar nu zie ik steeds vaker, als je bijv. binnenkomt via een bookmark, dat de iFrame niet geladen wordt, omdat de session's niet overeenkomen.
Cach is het probleem dus: Ik heb van alles geprobeerd om die te omzeilen, maar zonder succes
Iemand nog een manier om pagina's te beveiligen?
Tnx
PS: Het is geen solution om het met een Include File te doen...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 07:43 ]