Mijn 1-maand oude NEC ND-1300A weigert CD-R's op 16-speed te fikken. Als ik dat probeer met Nero dan krijg ik de melding "Power Calibration Error". Nu lees ik dat dit het einde van je drive kan betekenen maar ik bedacht me opeens dat het wellicht ook aan mijn 235W voeding kan liggen. Ik heb redelijk wat in mijn systeem zitten (2 x SCSI waarvan één RAID, Matrox G400 Dual Monitor, IDE drive, PlexWriter, P3@500MHz, NIC, SB en dus de NEC) en als de NEC dus op 16x speed moet fikken dan krijgt ie misschien niet genoeg stroom van de voeding. Zou dat zo kunnen zijn?
Ik heb toevallig deze week een nieuwe Enermax 365W voeding besteld dus ik zal het zelf ook wel even testen, maar ik hoor graag of het aan de voeding kan liggen. Dan heb ik weer wat vertrouwen in NEC
. Ik heb trouwens ook nooit DVD's op 4x gefikt, alleen 2x en voor zover ik weet doet ie dat nog wel. En toen ik gistereren probeerde op 16x te fikken was dat ook voor het eerst, dus het is niet alsof het me eerder wel is gelukt.
Ik heb toevallig deze week een nieuwe Enermax 365W voeding besteld dus ik zal het zelf ook wel even testen, maar ik hoor graag of het aan de voeding kan liggen. Dan heb ik weer wat vertrouwen in NEC
edit:
Hmmm, krijg subject niet gewijzigd!? Zit typo in!
Hmmm, krijg subject niet gewijzigd!? Zit typo in!
[ Voor 5% gewijzigd door Killraven op 18-06-2003 07:22 ]
Pointless