Feedbacktopic per subforum.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het lijkt me wel een goed idee om net als op Fok! per subforum een feedback-topic aan te maken. Deze wordt dan sticky zodat iedereen hem ziet en er zijn kritiek of ongenoegen kan uitten om zo in discussie te gaan met de betreffende moderator over slotjes en dergelijke. Dit omdat de drempel om te e-mailen of te ICQ'en véél hoger ligt dan om een post te maken in een feedbacktopic, lijkt me het een best wel geschikt plan. Bovendien gaat discussieren via een forum véél makkelijker dan via e-mail, en meerdere mensen kunnen participeren in één discussie over een bepaald slotje. Op Fok! pakt het ook vrij goed uit, off-topic posts worden uiteraard nog steeds gewoon verwijderd en bestraft.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat is er nu mis waarom dit nodig zou zijn? de afhandeling van slotjes gaat toch eigenlijk heel goed op dit moment?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Deze wordt dan sticky zodat iedereen hem ziet en er zijn kritiek of ongenoegen kan uitten om zo in discussie te gaan met de betreffende moderator over slotjes en dergelijke.
Waarom moet iedereen met hun neus op het ongenoegen van sommige gebruikers gedrukt worden? En wat is er mis met de huidige manier (mail/icq/msn) :?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de drempel om een mod een mail te sturen nou zo hoog is. :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lijkt mij geen goed idee, er zijn altijd mensen die hun ongefundeerde mening plaatsen. De kans is daarom best wel groot dat het een Users vs. mods strijd wordt (is al meerdere malen voorgekomen). Het idee is wel leuk op zich maar als je in de geschiedenis van GoT duikt dan zie je dat het al vaker is misgegaan. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

bazs2000 schreef op 18 June 2003 @ 08:54:
Lijkt mij geen goed idee, er zijn altijd mensen die hun ongefundeerde mening plaatsen.
Dat is op zich niet zo'n probleem, als mensen daar niet even snel hun verhaal kunnen halen, openen ze wel een nieuw topic in het betreffende subforum, of in LA.

Ik denk eerder dat het probleem is dat je de drempel inderdaad verlaagt. Het is de bedoeling dat als mensen een slotje krijgen, dat ze even gaan kijken waarom ze een slotje hebben gekregen en niet alsnog even snel om een duidelijkere uitleg kunnen vragen. Als de sluitmessage duidelijk aangeeft waarom een topic dicht is, dan hoop ik dat het niet nodig is dat mensen verhaal komen halen. Als de sluitmessage wel onduidelijk is, dan kun je mailen. Maar een topic nodigt toch makkelijker uit om even snel te vragen zonder duidelijke onderbouwing.

[ Voor 1% gewijzigd door Compubiter op 18-06-2003 09:34 . Reden: :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Daarnaast wordt het (imho) ook nogal onoverzichtelijk, ik vind het zo perfect je kan lekker relaxet naar de sm, je verhaaltje typen of een topic report doen... Makkelijk toch?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, wij hebben hier lieve adjes wat een vrij leeg forum is, zij hebben feedback wat een grote zooi van allerlei topics is (onzin en niet onzin maar vooral erg veel gezever) en waar het "ik kom zeuren" gehalte net ff iets hoger is dan hier.

Dat verwijzen naar een centraal topic vind ik een beetje afschepen (want dan gaat alles er weer naar verwezen worden, ook goede concrete voorstelen die een eigen topic verdienen) en dan staat zo'n topic vol met mensen die alleen maar ff hun gal willen spuwen.

En verder is het offtopic in die fora, lieve adjes is er voor de feeback en de mail als je het niet eens bent met bepaalde handelingen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Compubiter schreef op 18 juni 2003 @ 09:14:
.. Als de sluitmessage wel dicht is ..
Excuseer me, maar een sluitmessage houdt een topic toch altijd dicht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mmm... lijkt me niet zo'n goed idee... Hebben we nu Lieve Adje's, mail, msn, icq voor... Als iedereen zich d'r mee gaat bemoeien dan is al snel het einde zoek omdat je het als modje volgensmij nooit goed kan doen bij de gebruikers....

Een modje zei ooit in een ander topic (ik d8 DaBit): Jullie zijn zo goed in elkaar opnaaien...

Dat gaat in dat soort topics helemaal gebeuren natuurlijk...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op Fok! heb ik het idee dat het centraliseren per forum van kritiek zelfs een verslechterende en escalerende invloed kan hebben, recentelijk is een forummod daar 'afgezet' nadat in een centraal topic de boel compleet uit de hand liep en tussen een aantal vaste gebruikers en hem een soort van 'oorlog' ontstond.

Ik weet niet of een 'leeg' LA-forum hier nu werkelijk een bewijs is dat hier alles zo rimpelloos verloopt, en een beetje open discussie lijkt me niet slecht, maar dan Fok! als een voorbeeld nemen voor goede communicatie met users is me net een stapje te ver (zowel vanuit users alswel crew daar)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

apen-nootjes schreef op 18 June 2003 @ 10:37:

Dat gaat in dat soort topics helemaal gebeuren natuurlijk...
Sluit ik me bij aan. Als ik een probleem heb met een slotje, dan gaat dat anderen weinig aan. Andersom ook, een slotje van een ander gaat mij niets aan :)
Je kunt veel onnodige reacties verwachten wat de bedoeling (slotje opheffen/uitleg over slotje) niet ten goede komt imho.

Hoe dan ook, mensen zijn geneigd om te gaan reageren in zo'n topic (waarom denk je dat ik hier reageer ;) ) en waarom zouden meerdere gebruikers een discussie aangaan over slotjes? :)
RM-rf schreef op 18 June 2003 @ 10:45:
en een beetje open discussie lijkt me niet slecht, maar dan Fok! als een voorbeeld nemen voor goede communicatie met users is me net een stapje te ver (zowel vanuit users alswel crew daar)
Ik ken het daar niet, maar gezien FoK! zal het kwalitatief niet hoogstaand zijn, iig niet te vergelijken met GoT.

Open discussie is voor zover ik merk altijd mogelijk geweest, maar door het idee van de TS zou je over ieder slotje kunnen gaan discussiëren met meerdere mensen. Dat lijkt me voor de modjes ook totaal niets. Je zou een soort van verantwoording moeten afleggen aan iedereen en dat nog uitgebreid moeten gaan onderbouwen.
Bij twijfel of niet begrijpen is een mod altijd bereikbaar, in deze tijd van moderne communicatie is ICQ/MSN/e-mail nog niet genoeg dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

RM-rf schreef op 18 June 2003 @ 10:45:
Op Fok! heb ik het idee dat het centraliseren per forum van kritiek zelfs een verslechterende en escalerende invloed kan hebben
Ik ben zowiezo tegen centraliseren van onderwerpen. Alle onderwerpen hun eigen topic :P. Tenzij het hetzelfde onderwerp is, dan moet het in een topic.
Ik weet niet of een 'leeg' LA-forum hier nu werkelijk een bewijs is dat hier alles zo rimpelloos verloopt
Mjah, er zullen altijd mensen zijn die ergens niet mee eens zijn, maar we discusseren met argumenten en gooien niet topics op slot omdat de stelling niet aanstaat. Mensen die geen tweaker zijn vinden het bijzonder vervelend dat ze niet 'ff' een vraagje mogen stellen op het forum ("wat moet je dan zijn om hier te mogen posten, professor?"). Maar het is ook al vaker uitgelegd waarom die regel er is :).

Maar er zijn nog zat problemen hoor, maar dat is een beetje inherent aan 'forum zijn' :) zoals mensen die moderator-achtige opmerkingen maken, maar dan heel bot enzo en nog wel meer.
Ik ken het daar niet, maar gezien FoK! zal het kwalitatief niet hoogstaand zijn, iig niet te vergelijken met GoT.
Valt wel een beetje mee, de forumpolicy is wel anders dan hier, maar is wel aardig geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

SmartDoDo schreef op 18 June 2003 @ 10:50:
dat is absoluut een belediging en een generalisatie, natuurlijk
mag je je mening hebben, maar ik raad je aan om niet te makkelijk te oordelen over het feit dat een ander Forum, ook een andere vorm van beleid verkiest, en daar zowel voordelen alswel nadelen in aantreft.

Ik denk dat men bij Fok! bewust kiest voor een specifieke oplossing en dat je niet al te makkelijk waardeoordelen daarover moet gaan vellen.
GoT is ook zeker geen alleenstaand 'kwaliteits'-eiland in een zee van 'domme internet-gebruikers'; Je kunt altijd leren van de houding die andere mensen erop na houden, ook al betekent het niet dat je dan alsnog verkiest een andere houding er zelf op na te houden.
Open discussie is voor zover ik merk altijd mogelijk geweest, maar door het idee van de TS zou je over ieder slotje kunnen gaan discussiëren met meerdere mensen. Dat lijkt me voor de modjes ook totaal niets. Je zou een soort van verantwoording moeten afleggen aan iedereen en dat nog uitgebreid moeten gaan onderbouwen.
Het voordeel van discussies gebaseerd op frustraties, is dat er soms ook zaken openlijk en publiek kunnen worden uitgesproken.
Users die met frustraties rondlopen en hierover postten zijn juist users die een betrokkenheid met GoT hebben

Onlangs heb ik de topics uit LA van een jaar terug opgezocht (zoeken in LA naar 365 dagen terug) en het blijkt dat het overgrote deel der topicstarters toen, nog steeds actief is, ook een user die om een IP-ban vroeg omdat hij het hier 'voor gezien hield' is nu nog steeds actief en zelfs een positieve user.

Open Discussies kunnen een opluchting zijn, kunnen zeggen wat je denkt is een groot goed, en kan ook functioneren als een probleemanalyse.
Dat in discussies gemoederen hoog kunnen oplopen is een mogelijkheid voor ontsporing, maar de oplossing geen topics meer toe te laten omdat er mogelijk emoties gaan meespelen, zou ik zonde vinden.

Ik ben zeker niet voor 'policy-topics' in de subfora, LA daarvoor gebruiken heeft bij GoT altijd prima gefunctioneert, voordeel hiervan is ook dat juist buitenstaanders ook soms nuttige feedback aan 'strijdende partijen' kunnen geven.
Ik heb wel het ide dat LA als discussie-medium een moeilijke tijd doormaakt, dat er eigenlijk te weinig discussies lopen; mij maakt dat ook een beetje zorgen (ik weet dat een gedeelte ook komt omdat 'bijna alles al gezegd is', bepaalde mensen teleurgesteld zijn omdat er vaak weinig concreets met kritiek gebeurde)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

RM-rf schreef op 18 June 2003 @ 14:06:
[...]

dat is absoluut een belediging en een generalisatie, natuurlijk
mag je je mening hebben, maar ik raad je aan om niet te makkelijk te oordelen over het feit dat een ander Forum, ook een andere vorm van beleid verkiest, en daar zowel voordelen alswel nadelen in aantreft.
Wat ik heb gezegd (bedoelde), is dat ik FoK! niet zo goed ken, maar voor zover ik FoK! ken, is de posting van een stuk minder niveau dan hier imho. Als ik hiermee iemand schoffeer, mijn excuses daarvoor :) Het is een generalisatie, omdat ik reageer op het globale beeld dat ik heb van die keren dat ik op FoK! kijk. Dat vergelijkend met wat ik hier gemiddeld op GoT voorbij zie komen kwam ik tot de desbetreffende uitspraak.
GoT is ook zeker geen alleenstaand 'kwaliteits'-eiland in een zee van 'domme internet-gebruikers'; Je kunt altijd leren van de houding die andere mensen erop na houden, ook al betekent het niet dat je dan alsnog verkiest een andere houding er zelf op na te houden.
Uiteraard, zonder spiegel voor te houden kun je heel makkelijk de verkeerde kant opgaan. Ook is er soms veel te leren van anderen.
GoT is voor mij echter wel duidelijk een verschil met andere fora die ik tegenkom. Voor mijn gevoel iig meer een forum op wat hoger niveau, iig het enige forum waar je mij tegen zult komen. :)
Het voordeel van discussies gebaseerd op frustraties, is dat er soms ook zaken openlijk en publiek kunnen worden uitgesproken.
Users die met frustraties rondlopen en hierover postten zijn juist users die een betrokkenheid met GoT hebben
Begrijpelijk en ik denk dat je gelijk hebt. Echter, geldt dit ook voor het slotjeswerk? Stel dat ik mod zou zijn, dan moet ik er niet aan denken discussies te moeten voeren met meerdere users over een geplaats slotje. Dat is iets wat ik erg jammer zou vinden als user. Om regelmatig gezeur om een slotje oid tegen te komen terwijl het zo simpel is. In een faq, sluitmessage of wat ook staat het antwoord vaak al. Snapt iemand echt niet waarom een topic dicht is, dan is de mod te mailen. Persoonlijk zou ik me echt gaan irriteren aan mensen die even een topic aanmaken omdat hun topic net op slot is gegaan.

Discussieren over slotjes in het algemeen vindt ik dan ook heel anders dan dat meerdere gebruikers over individuele slotjes kunnen gaan discussiëren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Veel replies al, dat had ik niet verwacht.

Het probleem dat er veel gejankt en gezeikt zou worden in die feedbacktopics lijkt me niet zo erg, een moderator kan best bepaalde users op de vingers tikken en de discussie goed in de banen leiden. Als een user bijvoorbeeld maar blijft drammen (zoals je inderdaad op Fok! wel eens ziet), dan krijgt die gewoon een OW.

Het idee lijkt me juist zo leuk omdat er meerdere mensen kunnen participeren in éénzelfde discussie, bijvoorbeeld een bepaald topic is op slot, en meerdere mensen vinden dat onterecht. Als ze allemaal individueel hier voor moeten gaan mailen duurt dat gewoon veel langer lijkt mij. Andersom kan het natuurlijk ook zijn, dat een user het juist wél met een slotje eens is en de tegenstanders hiervan probeert te overtuigen i.p.v. dat een moderator dat weer moet doen.

Het is natuurlijk niet zo dat deze topics e-mail moeten gaan vervangen, want die mogelijkheid blijft gewoon open. Als je het privé wilt oplossen moet dat gewoon kunnen.

Het lijkt me een gunstig initiatief voor de wat nieuwere users die de drempel te hoog vinden liggen om te mailen of te ICQ'en over een bepaald slotje. Die kunnen dan gewoon een onderbouwde reply plaatsen in het betreffende feedbacktopic waarom zij het onterecht vinden en waarom hij weer open moet. Wellicht dat die user niet eens durft te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Genghis Khan schreef op 18 June 2003 @ 16:23:Het idee lijkt me juist zo leuk omdat er meerdere mensen kunnen participeren in éénzelfde discussie, bijvoorbeeld een bepaald topic is op slot, en meerdere mensen vinden dat onterecht. Als ze allemaal individueel hier voor moeten gaan mailen duurt dat gewoon veel langer lijkt mij. Andersom kan het natuurlijk ook zijn, dat een user het juist wél met een slotje eens is en de tegenstanders hiervan probeert te overtuigen i.p.v. dat een moderator dat weer moet doen.
Meer mensen in een discussie geeft direct ook meer ruis en dat is erg storend. Juist in dat soort topics ga je veel ruis krijgen omdat iedereen wel een mening heeft over een gezet slotje. Of je daar nu een waarschuwing voor krijgt of niet, ruis blijf je houden.
Genghis Khan schreef op 18 June 2003 @ 16:23:
Het lijkt me een gunstig initiatief voor de wat nieuwere users die de drempel te hoog vinden liggen om te mailen of te ICQ'en over een bepaald slotje. Die kunnen dan gewoon een onderbouwde reply plaatsen in het betreffende feedbacktopic waarom zij het onterecht vinden en waarom hij weer open moet. Wellicht dat die user niet eens durft te mailen.
Grote topics zijn IMO bijna altijd iets wat je moet voorkomen, dat allereerst. Verder ben ik het niet met je eens op wat je schrijft in de quote. Ik denk dat een user waarvan een topic is gesloten echt geen goed onderbouwde reply gaat schrijven in een feedbacktopic. Waarom zou hij dat wel doen terwijl hij eerder niet in staat was om een goede topicstart te maken (dat is vaak het probleem bij slotjes)? Verder ga je er vanuit dat users dit weten. Hoe komen ze het dan te weten? Inderdaad door te lezen en ik mag hopen dat bekend is hoe goed een deel van de nieuwe users lezen voordat ze een topic openen :X.

Disclaimer: dit is mijn persoonlijke mening en geen crewstandpunt.

[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 18-06-2003 17:00 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Harm schreef op 18 June 2003 @ 16:58:
[...]
Meer mensen in een discussie geeft direct ook meer ruis en dat is erg storend. Juist in dat soort topics ga je veel ruis krijgen omdat iedereen wel een mening heeft over een gezet slotje. Of je daar nu een waarschuwing voor krijgt of niet, ruis blijf je houden.
Ja, dat is wel zo. Maar als je per sé zonder ruis een discussie wilt voeren dan kan dat prima via e-mail. En natuurljik ben je niet verplicht op iedereen in te gaan.
Grote topics zijn IMO bijna altijd iets wat je moet voorkomen, dat allereerst. Verder ben ik het niet met je eens op wat je schrijft in de quote. Ik denk dat een user waarvan een topic is gesloten echt geen goed onderbouwde reply gaat schrijven in een feedbacktopic. Waarom zou hij dat wel doen terwijl hij eerder niet in staat was om een goede topicstart te maken (dat is vaak het probleem bij slotjes)? Verder ga je er vanuit dat users dit weten. Hoe komen ze het dan te weten? Inderdaad door te lezen en ik mag hopen dat bekend is hoe goed een deel van de nieuwe users lezen voordat ze een topic openen :X.
Ja, dat klopt, een groot struikelblok voor een dergelijk idee is dat users ongenuanceerde en ononderbouwde replies neerkwakken en vervolgens van een moderator een tot in de puntjes verzorgde reply verwachten. Als dit zich voordoet denk ik dat andere users ook in staat zijn de klager op zijn asociale gedrag te wijzen, het is niet zo dat dat per sé een moderator moet zijn natuurlijk.

Ik denk wel dat een dergelijk idee alleen werkt als het ondersteund wordt door een zéér streng beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

als mensen normale topics zouden openen over gesloten topics, dan hadden ze wel in LA gemogen. 95% van dat soort topics is volkomen onterecht en is gewoon verhaal halen, vandaar dat ze via de mail gaan. Er worden bijna geen onterechte slotjes gezet.

Dus je kan zo'n topic wel modereren, maar ik zie geen enkele reden om het forum AV te vervuilen met een "kom hier met z'n allen zeiken" topic. Lieve Adjes is daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Genghis Khan schreef op 18 juni 2003 @ 19:10:
Ik denk wel dat een dergelijk idee alleen werkt als het ondersteund wordt door een zéér streng beleid.
Als je dat beleid wilt dat te handhaven ben je veel tijd kwijt. En daar zit ik persoonlijk niet op te wachten en met mij nog wel meer crewleden. Dit zal dus als extra bij de huidige modwerkzaamheden op komen en daar zit niemand op te wachten. Dit zal meer tijd vergen dan het huidige mail beleid bij vragen m.b.t. slotjes. En zoals al aangegeven zal het ruis veroorzaken doordat je de drempel verlaagt en users eerder ongefundeerde meningen zullen posten. Klaagtopics worden niet voor niets geweerd uit LA. Het huidige beleid kost misschien iets meer moeite van de kant van de user maar dat werkt alleen maar positief :)

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 18-06-2003 19:20 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

XceeD schreef op 18 June 2003 @ 19:19:
Klaagtopics worden niet voor niets geweerd uit LA. Het huidige beleid kost misschien iets meer moeite van de kant van de user maar dat werkt alleen maar positief :)
moah niet alleen positief, je hebt minder snel door wat er speelt onder users, omdat mensen geneigd zijn commentaar schreeuwerig en ongenuanceerd te brengen. In LA eisen we normale stellingen, dat resulteert in dat mensen roepen "laat maar"

Nu is dat niet zo heel erg, want het is wel duidelijk wat mensen kut vinden, namelijk dat ze niet "ff" een topic mogen starten maar een tweakers-waardige topicstart moeten maken en dat het topic dan op slot gaat. Soit, dat is zo besloten.

Dat er veel kansloze topics worden geopend, weten we. Doen we ons best voor

Dat er veel offtopic gereageerd wordt met "ga eens zoeken" en aanverwante opmerkingen, wordt ook aangepakt en aan gewerkt

En vast nog wel meer.

Wat misschien wel een leuk experiment is, is om in LA een topic te openen met "wat is er nog mis met het beleid of de uitvoering ervan" en dan in de topicstart zetten dat schreeuwen enzo verwijderd wordt en dat "het is streng" niet nuttig is maar dat mensen onderbouwd moeten reageren (zelfs als ze willen klagen dat ze onderbouwd moeten reageren >:)) eens kijken wat er gebeurt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 18-06-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS, ik geef je een woord:

DOEN!!! :)

Wel sticky hé

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:31 ]

Pagina: 1