dat is absoluut een belediging en een generalisatie, natuurlijk
mag je je mening hebben, maar ik raad je aan om niet te makkelijk te oordelen over het feit dat een ander Forum, ook een andere vorm van beleid verkiest, en daar zowel voordelen alswel nadelen in aantreft.
Ik denk dat men bij Fok! bewust kiest voor een specifieke oplossing en dat je niet al te makkelijk waardeoordelen daarover moet gaan vellen.
GoT is ook zeker geen alleenstaand 'kwaliteits'-eiland in een zee van 'domme internet-gebruikers'; Je kunt altijd leren van de houding die andere mensen erop na houden, ook al betekent het niet dat je dan alsnog verkiest een andere houding er zelf op na te houden.
Open discussie is voor zover ik merk altijd mogelijk geweest, maar door het idee van de TS zou je over ieder slotje kunnen gaan discussiëren met meerdere mensen. Dat lijkt me voor de modjes ook totaal niets. Je zou een soort van verantwoording moeten afleggen aan iedereen en dat nog uitgebreid moeten gaan onderbouwen.
Het voordeel van discussies gebaseerd op frustraties, is dat er soms ook zaken openlijk en publiek kunnen worden uitgesproken.
Users die met frustraties rondlopen en hierover postten zijn juist users die een betrokkenheid met GoT hebben
Onlangs heb ik de topics uit LA van een jaar terug opgezocht (zoeken in LA naar 365 dagen terug) en het blijkt dat het overgrote deel der topicstarters toen, nog steeds actief is, ook een user die om een IP-ban vroeg omdat hij het hier 'voor gezien hield' is nu nog steeds actief en zelfs een positieve user.
Open Discussies kunnen een opluchting zijn, kunnen zeggen wat je denkt is een groot goed, en kan ook functioneren als een probleemanalyse.
Dat in discussies gemoederen hoog kunnen oplopen is een mogelijkheid voor ontsporing, maar de oplossing geen topics meer toe te laten omdat er mogelijk emoties gaan meespelen, zou ik zonde vinden.
Ik ben zeker niet voor 'policy-topics' in de subfora, LA daarvoor gebruiken heeft bij GoT altijd prima gefunctioneert, voordeel hiervan is ook dat juist buitenstaanders ook soms nuttige feedback aan 'strijdende partijen' kunnen geven.
Ik heb wel het ide dat LA als discussie-medium een moeilijke tijd doormaakt, dat er eigenlijk te weinig discussies lopen; mij maakt dat ook een beetje zorgen (ik weet dat een gedeelte ook komt omdat 'bijna alles al gezegd is', bepaalde mensen teleurgesteld zijn omdat er vaak weinig concreets met kritiek gebeurde)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen