• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Ik heb een sony cmd-j70 en als ik de lader inplug dan begin de telefoon niet te laden, ik heb inmiddels de lader van iemand anders geprobeerd, maar dat helpt niet. Ik heb laatst uit pure wanhoop mijn accu in de telefoon van iemand anders geladen en dan werktie wel, maar ik wil natuurlijk zelf laden :) kent iemand dit probleem en zijn er nog wat dingen die ik kan proberen ?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Contactpinnetjes aan de onderkant van het toestel reinigen, evt met contactspray. Ik kan me de opbouw van de J70 niet meer exact herinneren, maar kan het zijn dat er pinnetjes zijn weggebogen?
Check & reinig ook de aansluiting van de accu met het toestel.

Verwijderd

Heb je er nog garantie op?
Zo ja, neem dan even contact op met sony. Ze zoeken snel met je naar een goede oplossing.

Verwijderd

Groot 'standaard' sony probleem, J5 / J6 / J7 / J70 hebben er allemaal last van. Ik hoop dat je nog garantie hebt :)

Soms wil het helpen om de accu 24 uur van de telefoon af te laten, en dan 24 uur het hele aparaatje (incl accu) op de lader.

• arjandijk162
en die volgende 24 uur, moet je dan een laadindicator op het schermpje zien?

Verwijderd

Ik ken de j70 en als je de lader een paar keer verkeertesom probeert aan te sluiten kan het zijn dat het contact pinnetje krom is. dan maakt hij geen contant meer met de lader en doet hij niets meer. Het kan ook zijn door dat buigen dat het pinnetje van de printplaat is gebroken (ook heel vaak gezien) dus... even goed inspekteren. En nee sony geeft geen garantie want we hebben te maken met een gebrukersfout als dit het probleem is...

Greetz DjDeun

• arjandijk162
maar er zitten geen pinnetje in de telefoon, het zijn kopervlakjes die via de conector aan kopervlakjes op de printplaat worden verbonden. Dus pinnetjes krom lijkt me stug
Pagina: 1