MSI K7N2 Delta boot ontzettend traag

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
Ik heb sinds twee dagen het bovengenoemde moederbord met een AMD 3000+. Alles is prima behalve tijdens het booten. Ik heb Windows XP pro er maar opnieuw opgezet en de drivers ook enzo. Maar nu gebeurt er het volgende

bij het aanzetten van de computer (of rebooten) loopt ie de normale procedure door tot na het zinnetje Verifying DMA Pool Data... hierna wordt het scherm ruim 2 minuten zwart waarna Windows gewoon opstart. En alles het gewoon doet. Ik heb geen flauw idee wat het is. Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld of is er nog een driver die ik nog heb? Iemand enig idee? Specs staan in de signature.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
mischien is ie opzoek naar een raid hd ofzo?
draai eens een memtest, ik heb weleens gezien dat een kapotte dimm het hele zaakje ophield

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar jouw startpost voldoet totaal niet. Je had dit kunnen voorkomen door gewoon netjes zoals het hoort éérst de FAQ's en de sticky's van het probleem-gerelateerde subforum door te nemen eer je een topic opent. In dit geval had je bovenal de Dit graag lezen eer je post :) moeten lezen. Daarin word je verwezen naar een handige troubleshooter :)

Als je een CTRL+F doet op "DMI", dan zul je weten dat het iets met de IDE config van doen heeft. Dus doublecheck deze nog eens (kabels/jumpers!) en vergewis jezelf ervan dat je weet waar de jumpersettings voor staan (Gokje, je hebt een WD harddisk :P )

Anyway, neem de [faq]registratievoorwaarden[/] en in het bijzonder het forumgedrag gedeelte nog eens door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Dit topic is gesloten.