Ik heb een dubbelzijdige DVD (vraag me niet waarom dat zo is, past makkelijk op 1 kant) die wil ik kopieeren/branden naar 1 enkele DVD.
Hoe doe ik dat?
Dank u.
Hoe doe ik dat?
Dank u.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Video DVD, ene kant is 2Gig, andere ook. Gaat o.a. om Goodfellas.Rival24 schreef op 18 juni 2003 @ 00:36:
Iets meer info is gewenst
Hoe groot zijn de verschillende zijden? Video DVD? Audio DVD? Data DVD?
Het menu heb je sowiezo niets meer aan denk ik dus het beste wat je kunt doen is de video files die je wilt hebben te rippen van de dvd en dit met een "maak je eigen dvd's" programma samen te voegen tot 1 dvd met een zelf geknutseld menuutje.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 00:40:
[...]
Video DVD, ene kant is 2Gig, andere ook. Gaat o.a. om Goodfellas.
Hoewel het niet echt uitmaakt hoe groot de files zijn omdat ik altijd nog dvd2one eroverheen kan gooien.
Het is een originele DVD, ik wil geen kwaliteit kwijtraken door er een (s)VCD van te maken.Genghis Khan schreef op 18 June 2003 @ 00:44:
Als het VideoCD is heb je dus twee keer de MPG-file die er bij hoort? Kopieer die dan eens naar je harde schijf en zet ze allebei aan elkaar met TMPGenc o.i.d. Dan brand je hem weer met Nero als VCD.
Ik wil ze dus graag op 1 enkele -R DVD.Rival24 schreef op 18 juni 2003 @ 00:45:
[...]
Optie 2 is om zelf dubbelzijdige dvd's te kopen, is helaas vrij prijzig, maar dan heb je wel een "echte" 1op1 (€11,22 @ www.opus.nl)
Kan dat met zo'n progsel?Het menu heb je sowiezo niets meer aan denk ik dus het beste wat je kunt doen is de video files die je wilt hebben te rippen van de dvd en dit met een "maak je eigen dvd's" programma samen te voegen tot 1 dvd met een zelf geknutseld menuutje.
Ja, beetje drag & drop, vrij eenvoudig.Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 00:48:
Kan dat met zo'n progsel?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq