Toon posts:

Hoe van een dubbelzijdige DVD 1 DVD te branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dubbelzijdige DVD (vraag me niet waarom dat zo is, past makkelijk op 1 kant) die wil ik kopieeren/branden naar 1 enkele DVD.

Hoe doe ik dat? :?

Dank u. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

Rival24

I'll Be Back

Iets meer info is gewenst :)

Hoe groot zijn de verschillende zijden? Video DVD? Audio DVD? Data DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Probeer het eens op http://www.dvdrhelp.com/ :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rival24 schreef op 18 juni 2003 @ 00:36:
Iets meer info is gewenst :)

Hoe groot zijn de verschillende zijden? Video DVD? Audio DVD? Data DVD?
Video DVD, ene kant is 2Gig, andere ook. Gaat o.a. om Goodfellas. :)

Hoewel het niet echt uitmaakt hoe groot de files zijn omdat ik altijd nog dvd2one eroverheen kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het VideoCD is heb je dus twee keer de MPG-file die er bij hoort? Kopieer die dan eens naar je harde schijf en zet ze allebei aan elkaar met TMPGenc o.i.d. Dan brand je hem weer met Nero als VCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 00:40:
[...]

Video DVD, ene kant is 2Gig, andere ook. Gaat o.a. om Goodfellas. :)

Hoewel het niet echt uitmaakt hoe groot de files zijn omdat ik altijd nog dvd2one eroverheen kan gooien.
Het menu heb je sowiezo niets meer aan denk ik dus het beste wat je kunt doen is de video files die je wilt hebben te rippen van de dvd en dit met een "maak je eigen dvd's" programma samen te voegen tot 1 dvd met een zelf geknutseld menuutje.

Dit is het eerste wat zo in me opkomt, volgens mij is het onmogelijk beide menu's werkend te krijgen, maar pin me er niet op vast :P

Optie 2 is om zelf dubbelzijdige dvd's te kopen, is helaas vrij prijzig, maar dan heb je wel een "echte" 1op1 (€11,22 @ www.opus.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 18 June 2003 @ 00:44:
Als het VideoCD is heb je dus twee keer de MPG-file die er bij hoort? Kopieer die dan eens naar je harde schijf en zet ze allebei aan elkaar met TMPGenc o.i.d. Dan brand je hem weer met Nero als VCD.
Het is een originele DVD, ik wil geen kwaliteit kwijtraken door er een (s)VCD van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik las verkeerd, sorry. Ik bedoelde dus wat Rival24 hierboven zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rival24 schreef op 18 juni 2003 @ 00:45:
[...]

Optie 2 is om zelf dubbelzijdige dvd's te kopen, is helaas vrij prijzig, maar dan heb je wel een "echte" 1op1 (€11,22 @ www.opus.nl)
Ik wil ze dus graag op 1 enkele -R DVD. :)
Het menu heb je sowiezo niets meer aan denk ik dus het beste wat je kunt doen is de video files die je wilt hebben te rippen van de dvd en dit met een "maak je eigen dvd's" programma samen te voegen tot 1 dvd met een zelf geknutseld menuutje.
Kan dat met zo'n progsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ja, beetje drag & drop, vrij eenvoudig.

Een voorbeeld is Ulead DVD Workshop, ik heb er zelf nooit echt veel mee gewerkt, het enige dat ik een keer heb gemaakt is een dvd met een heleboel van die "geinige" filmpjes van apen die aan hun reet ruiken (leuk @ verjaardagen enzo :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met Opslagmedia & I/O Controllers van doen, maar meer met Audio, Video & HiFi Forum :) Omdat je dit makkelijk had kunnen weten door gewoon netjes in de FAQ van dit subforum te kijken, toon je hiermee aan dat helemaal niet te hebben gedaan. Daarnaast twijfel ik mede hierdoor ook zeer of je überhaupt wel vooronderzoek hebt gepleegd.

Niet meer doen dus, voor zulke lui is GoT niet bestemd. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan in het bijzonder het forumgedrag gedeelte om te voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.