Toon posts:

Blokjes in Word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor dit onderwerp al gezocht maar er kwam niks nuttigs uit :/
Mijn vader zat rustig aan een tekst voor zijn werk te werken, tot hij het wilde opslaan: windows gaf een of andere disk error, dus ik (ik was even komen helpen) drukte even op cancel. Vervolgens veranderde een groot deel van de tekst (50% ofzo, afwisselend goed en blokjes) in blokjes (nouja, meer rechthoekjes).

Ctrl-z deed het niet.
Font/Font size veranderen heeft geen zin :/.
Openen met OpenOffice had geen zin.
Software: Windows XP, Word XP.

Heeft iemand misschien een tool om die blokjes weer in orde te krijgen :? of een andere oplossing?

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Het klinkt alsof je word-bestand corrupt is geraakt. Je zou met een undelete programma in de directory waar het bestand staat kunnen kijken of daar nog recente auto-saves staan, wellicht dat je een groot deel daarmee terug kan krijgen.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 21:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dit bestand saven
Computer opnieuw opstarten
Word starten, niet het document
Als het goed is, komt dan de automatisch gemaakte herstelde versie terug

Dat heeft mij in ieder geval al een aantal keren gered... succes!

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
Goed, bedankt voor jullie hulp :). Zal het zo eens proberen :). Zal mijn vader ook fijn vinden, als het werkt. Nou, opnieuw opstarten + word opstarten deed niets, hij laadde niks, dus ik opende zelf weer het beschadigde bestand..en er gebeurde niks :(. Enig idee wat voor tools dat dan zijn/waar ik die kan vinden?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 00:49 ]

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Als het bestand niet al te groot was/is kun je de gratis trail van R-studio/R-Undelete gebruiken ( www.r-tt.com ), meer info en andere progjes staan in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt