Toon posts:

AMD 1,4 Athlon Thunderbird of een XP2000

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf thuis een AMD athlon thunderbird 1,4 maar ik heb vaandaag een aanbod gehad om een AMD XP 2000+ te kopen.

Ik heb zelf al gekeken naar een aantal aspecten zoals verschil in MhZ maar dat is eigenlijk maar 266 MhZ.

Ik doe genoeg zware dingen op mijn comp maar nu is dus mijn vraag heeft het nut om die andere processor over te kopen terwijl deze zoweinig MhZ meer is?

MZZLS

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Dit topic was al voorbij geweest

Lekker blijven schoppen :?

Verwijderd

Topicstarter
ik had deze topic nog niet gepost sorrie maar wil graag ff duidelijkheid of het nou wel of niet zo verschillende cpu's zijn

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:41
Hallo welkom op GoT :)

Ik raad je aan eerst eens de FAQ door te lezen van dit forum :) Vragen als deze horen hier niet thuis, omdat je ze zelf makkelijk kan oplossen. Mocht je het toch niet zelf uit kunnen zoeken (gebruik de search of google) dan is dit forum mischien niet helemaal voor jou.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 00:03 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als die XP2000 niet te duur is zou ik het zeker doen ja :)

Het is een hele verbetering voor zware applicaties, maar voor tekstverwerken en internetten hoef je het niet te doen :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
Het maakt zeker wel wat meer verschil dan alleen die paar Mhz'en. De XP rating was volgens mij gebaseerd op de thunderbird en dat zou betekenen dat die 2000+ scoort als een thunderbird die op 2000 Mherz draait.

Verwijderd

ik zou zeker voor die XP gaan eej, ik heb zelfde situatie gehad.. echt precies hetzelfde
en ik vind de XP veel sneller en het systeem is ook stabieler dan voorheen..

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

nadd schreef op 18 juni 2003 @ 00:02:
Het maakt zeker wel wat meer verschil dan alleen die paar Mhz'en. De XP rating was volgens mij gebaseerd op de thunderbird en dat zou betekenen dat die 2000+ scoort als een thunderbird die op 2000 Mherz draait.
Das helemaal juist, dus closen maar.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
TNX all voor jullie hulp daar had ik tenminste wat aan

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
[rml][ OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 8)[/rml]

En zorg in ieder geval wel dat je geen palomino core neem maar een Thoroughbred core.

http://lowyat.isentral.com/nuke/guides/athlonxp/

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 11:48
Ik insinueer niks, maar om een account te gaan reggen om een topic die toch een slotje zal krijgen, is natuurlijk een beetje erg onzinnig 8)7 Maar goed, ik heb dus eenzelfde situatie gehad, en ja, je merkt t, weliswaar maar een klein beetje, maar ik upgrade van een 1,4ghz tb, naar een XP 2000+ palomino. (Wegens mobo ondersteuning)

.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik er achter komen of het de Thoroughbred of die andere is
dan moet um zeker eerst in me comp hebben maar tnx voor de info

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Als je b.v. een review erover opzoekt zie je zo al het verschil tussen T-birds en XP's ;). Zoekwerk dus.

Hoe je een t-bred van een palomino kun onderscheiden je ook makkelijk zelf uitzoeken ;)

http://images.google.com/...1&safe=off&q=amd+palomino
http://images.google.com/...fe=off&q=amd+thoroughbred

Volgende keer eerst zelf even zoeken dus ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

he1910 wordt geband, hij's een clone van MiMiC die hier dus een vette OW voor krijgt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.