2 monitoren op een GeForce (VGA+DVI) met nView

Pagina: 1
Acties:

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:27
Dat aansluiten was geen probleem met de convertor, daarna had ik de keuzes (1) standard = nview disabled (2) clone (3) hor. span (4) vert. span
met (1) krijg ik maar beeld op 1 scherm, met (2) zie ik 2x hetzelfde en (4) vind ik helemaal niet handig, dus is het (3) geworden.
Nu, ik ben een matrox gewoon van op het werk vroeger en daar had je de taakbalk alleen over je primaire scherm. Soit, dat het nu over 2 schermen gaat vind ik nog te doen, alleen dat als ik mijn vensters maximaliseer dat dat ook over 2 schermen is dat vind ik vreselijk, dat is absoluut niet handig...
Mijn vraag is dus of er geen ander drivers ofzo bestaan die dit kunnen? Of kan je dit misschien ergens wijzigen? Ik vind het in ieder geval niet :(

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je wilt je vensters niet over twee schermen maximaliseren? Zet nView Desktop Manager maar eens aan :). Zit in je Detonator.

• codemann
desktop manager... ff zoeken... bedankt!

• Genghis Khan
  • Niet online
Geen probleem. Als je Window Spanning uit zet moet je er geen last meer van hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 23:53 ]

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Dit vind ik juist één van de grote voordelen van nView, je kúnt tenminste maximizen over twee schermen, ik kreeg daarvoor een extra groen knopje naast de drie standaard knoppen, weet niet meer welke detonators (werkte zelfs bij 1 nvidia en 1 ati kaart samen).

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• Genghis Khan
  • Niet online
TheLemon schreef op 18 June 2003 @ 00:08:
Dit vind ik juist één van de grote voordelen van nView, je kúnt tenminste maximizen over twee schermen, ik kreeg daarvoor een extra groen knopje naast de drie standaard knoppen, weet niet meer welke detonators (werkte zelfs bij 1 nvidia en 1 ati kaart samen).
Dat vind ik eigenlijk juist één van de irritantse dingen aan een dual-monitor setup. Ik bedoel, stel je hebt een 17" en een 19" staan, dan ziet het er bij voorbaat al niet uit als je een plaatje verspreid over je monitors. Dat is wel jammer.

Ik zet het dus lekker zo dat maximaliseren over twee schermen niet mogelijk is! :).

• codemann
Bedankt mannen, het werkt! Mijn tweede Iiyama HM903DT A staat in bestelling, morgen wordt hij geleverd. Tot dan nog proberen mijn ouders hun 19" CRT in beslag te houden :p

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

nview... tjah...Handig vind ik het niet. Ik wil namelijk 2 monitoren op 2 verschillende resoluties, maar dat ondersteund nview weer niet helaas..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

Creepy schreef op 18 juni 2003 @ 14:59:
nview... tjah...Handig vind ik het niet. Ik wil namelijk 2 monitoren op 2 verschillende resoluties, maar dat ondersteund nview weer niet helaas..
dat heeft toch meer met de ondersteuning van je videokaart te maken ofniet?
en geforce 4 heeft 2 ramdacs dus zou gewoon 2 verschillende resoluties kunnen geven. (de mx serie heeft maar 1 ramdac)
welke videokaart heb je?

[ Voor 15% gewijzigd door job op 18-06-2003 15:12 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

damster schreef op 18 juni 2003 @ 15:02:
[...]

dat heeft toch meer met de ondersteuning van je videokaart te maken ofniet?
en geforce 4 heeft 2 ramdacs dus zou gewoon 2 verschillende resoluties kunnen geven. (de mx serie heeft maar 1 ramdac)
welke videokaart heb je?
Ik heb een GF4 Ti. En ik krijg het met nview niet voor elkaar. Ik zie nergens opties om voor de andere monitor een resolutie te kiezen. Of ben ik nu blind? Naar ik heb gelezen is het gewoon een beperking van nview.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04

Shunt

Boe

dat is dus niet waar ;)
ik draai ook nview op een geforce 4 ti 4400
btw werkte ook al op een geforce 2 gti :P
je krijg ipv 1 monitor bij eigenschappen 2 en dan kan je daar gewoon de res aan passen hoor :+

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het kan volgens mij ook niet met nView... wel met de standaard multimonitor ondersteuning van Windows (DualView).

/edit
Shunt, weet je zeker dat je nView dan ook gebruikt ;) Volgens mij heb je het over DualView.

[ Voor 37% gewijzigd door Milly op 19-06-2003 16:58 ]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 08:10
mss offtopic: maar vondt het niet nodig om een nieuwe te openen.

Als ik naar Favorieten ga of zo dan komt de ene helft op 1a en de andere op 1b (monitor). En als ik een foutmelding krijg ook dan komt hij op het rechter scherm in plaats op het standard linker scherm. Hoe kan ik dat veranderen zodat hij dat niet meer doet (want is best irri)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Cyrus The Virus
weet niemand dit want het begint irritant te worden

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
kan je geloof ik instellen in een nview wizard

• Cyrus The Virus
dat heb ik al geprobeerd maar helpt niet

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
heb je ook echt in die wizard al geprobeerd een monitor op main-monitor te zetten? Dan komen namelijk alle berichies op die monitor

andere vensters kun je dan naar de 2e monitor slepen en volgens mij komen ze voortaan daar dan ook vanzelf terecht

[ Voor 32% gewijzigd door paulman op 15-09-2003 21:25 ]

Pagina: 1