Ik kan uitleggen hoe de zender van het bericht dit kan verhelpen, is nogal een verhaal, dus ik zal hem er effe in editten nu

Overigens, je betaald idd maar 1 keer, probleem is dat de sms-server (die enkel de ontvangst van het naar de ontvanger te verzenden bericht aan je berekend) geen ontvangstbevestiging van de andere operator ontvangt. Mensen die vanaf KPN hebben verzonden kunne dit doen :
(Ik hoop echt dat ik het goed doe

)
Stuur een sms met het bericht "STATUS <nr waarheen verzonden is>" naar het getal 13 (ipv een normaal 06 nummer dus getal 13).
Hierna ontvang je een reactie met daarin een identificatie code van het naar de ander verzonden bericht, noteer deze.
Stuur hierna een bericht met de inhoud "DELETE <nr waarheen verzonden is> <nr_uit_vorige_bericht>" naar het nummer 13. Je krijgt een reactie dat het bericht gewist is...
Normaal gebeurd dit enkel als iemand in het buitenland is en de buitenlandse sms-server geen ontvangstbevestiging stuurt. Blijkbaar is er nu hetzij bij kpn iets mis met het ontvangen van deze bevestiging, hetzij bij vodafone met het verzenden ervan.
Succes ermee!
[
Voor 80% gewijzigd door
Kippenijzer op 17-06-2003 23:42
]