KVM-switch en bescherming.

Pagina: 1
Acties:

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik heb zojuist vernomen dat die goedkope mechanische KVM-switches nogal gevaarlijk kunnen zijn. De schijf in die draaiknop kan versluiten en zo kortsluiting maken en zo bijv. je videokaart frituren.

Nu wil ik graag weten of er iets te maken (of misschien bestaat zoiets al) is wat je tussen je computer en de switch hangt en je poortjes beschermt.

Flap

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:33
hmm. dat frituren ken ik niet.. maar zelf heb ik wel last van die mechanische switches.. heb af en toe dat de hele toetsenbord processor over de zeik is.. of niets doet het meer, of krijg allemaal rare tekens..

Ik ben toch echt van plan om een keer een echte actieve te halen.. denk dat het beter is dan er iets tussen stoppen dat alle aansluitingen geen "klap" krijgen..

Pvouput live

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk niet dat dat mogelijk is; tenslotte blijft de switch de zwakke schakel. Of wil je een kortsluitbeveiliging op een tiental aders hebben?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate