Toon posts:

Een email verzenden vanuit een HTML pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn eigen webpagina wil ik een pagina maken waar je er vanuit een e-mail kan versturen. Hiermee bedoel ik niet de 'mailto' commando. Maar gewoon een formulier.

Zijn hier nog wat scripts voor? Ik heb Google en Got nog afgezocht maar ik heb niks weten te vinden. Ik heb de voorkeur voor java of een iets anders die in een HTML kan plaatsen.

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 20:09

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het hangt ervanaf wat je serverside draait; ik zou zeggen: zoek er een uit :Y)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb het idee dat je JavaScript bedoelt, en da's toch echt iets anders als Java :) Dit is dus een clientside gebeuren, wat in /13 thuishoort. Verder kun je gewoon de HTML-source kopiëren van een site die zo'n formulier gebruikt.

Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om er een PHP- of Perl- of nog iets anders scriptje achter te hangen, dan werkt het ook bij mensen die geen outlook geïnstalleerd hebben.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Script requests doen we op GoT niet aan, zie FAQ's. Probeer www.hotscripts.com of zo.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.