Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Wie koopt er dan ook een celeron 700? Ik denk dat weinig mensen die hier komen die processor halen.Das de voutste die je kunt hebben geen SMP en bijna niet overclockbaar. Koop een 566 600 of misschien nog een 633 en laat die op respectievelijk 850, 900 en 950 lopen.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
en waarom Zarrox?
Burat > hoezo foute serie...? more info plz.
Verwijderd
wie koopt er nu een celly die dingen lopen bagger zelf nog als je ze vet overclock een p3 600 draaid en een cellly 700 nog makkelijk uit
Verwijderd
Mmh, die appeltaart was idd. heerlijk. Mogen ze vaker doen van mij!
Ik heb een Duron 650 gekocht, hij werkt, alleen nog ff windows opnieuw installeren (draait niet meer met nieuwe mobo), ben de cd kwijt
Ik heb een Duron 650 gekocht, hij werkt, alleen nog ff windows opnieuw installeren (draait niet meer met nieuwe mobo), ben de cd kwijt
* vlabakje wil kan wel een AMD kopen maar heb geen poen om over te stappen naar een ander mobo
tenzij iemand een manier weet om een dondervogel op een bx slot 1 te douwen
tenzij iemand een manier weet om een dondervogel op een bx slot 1 te douwen
als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)
Sub Zero.. een celeron 2-566 of een celeron 2-600 loopt bijna altijd stabiel op 900 mhz. De fsb is dan ook 100mhz en de processor is dan ongeveer evensnel als een P3-750 (650)die toch wel eens stukkies meer dan het dubbele kost. Zou je het geld hebben voor die processor dan zou je beter een AMD systeem kunnen gaan bouwen. Bijvoorbeeld een Duron 650+mobo voor 600 gulden inc koeler en dat op 950 mhz of zo laten lopen.
Volgens mij heb ik je nu klem.
Volgens mij heb ik je nu klem.
Pagina: 1