Koop 'm niet

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
De Celeron 700's van MyCom zuigen ==> foute serie.. :( :( :(.
Ik sta nu bij de XS4All stand Appeltaart te eten (nog steeds een aanrader), en ga strax een nieuwe C700 halen :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
Wie koopt er dan ook een celeron 700? Ik denk dat weinig mensen die hier komen die processor halen.Das de voutste die je kunt hebben geen SMP en bijna niet overclockbaar. Koop een 566 600 of misschien nog een 633 en laat die op respectievelijk 850, 900 en 950 lopen.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Koopt allen AMD....

• Wimpy006
en waarom Zarrox?

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Hummm..:+ AMD rulez? :P

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:13
Burat > hoezo foute serie...? more info plz.

Verwijderd

wie koopt er nu een celly die dingen lopen bagger zelf nog als je ze vet overclock een p3 600 draaid en een cellly 700 nog makkelijk uit

Verwijderd

Mmh, die appeltaart was idd. heerlijk. Mogen ze vaker doen van mij!

Ik heb een Duron 650 gekocht, hij werkt, alleen nog ff windows opnieuw installeren (draait niet meer met nieuwe mobo), ben de cd kwijt :(

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 00:41
* vlabakje wil kan wel een AMD kopen maar heb geen poen om over te stappen naar een ander mobo

tenzij iemand een manier weet om een dondervogel op een bx slot 1 te douwen :+

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• Wimpy006
Sub Zero.. een celeron 2-566 of een celeron 2-600 loopt bijna altijd stabiel op 900 mhz. De fsb is dan ook 100mhz en de processor is dan ongeveer evensnel als een P3-750 (650)die toch wel eens stukkies meer dan het dubbele kost. Zou je het geld hebben voor die processor dan zou je beter een AMD systeem kunnen gaan bouwen. Bijvoorbeeld een Duron 650+mobo voor 600 gulden inc koeler en dat op 950 mhz of zo laten lopen.
Volgens mij heb ik je nu klem. 8-)

Pagina: 1