Edimax BR-6104 gemold na flash naar 0.64?

Pagina: 1
Acties:

• PLozekoot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 20:10
Vandaag besloot ik dat het dus wel eens tijd was om mijn Edimax BR-6104 router te flashen naar 0.64.. Ik draaide 0.59a maar ik had gelezen dat er een hoop nieuwe features in deze firmware-versie zaten, dus wou ik dit zelf wel een keer proberen. Ik dus de firmware update in Internet Explorer van Edimax gebruikt, maar na het "updaten" verschijnt niet het oude vertrouwde login scherm, maar het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.lozekoot/error.jpg.

Zoals jullie misschien zullen begrijpen kan ik hier niet veel mee ;). Ik heb al dat reboot wat je kan zien geprobeerd en die firmware upgrade utility naar 0.59a, maar dit wil niet helpen. Hij meldt dan wel dat hij aan het updaten is, maar eigenlijk doet hij niks anders dan de hele tijd de verbinding verbreken/herstellen. Ik heb ook al geprobeerd door de stekker eruit te trekken te resetten, maar dit wil ook niet helpen.
Nu vrees ik dus dat mijn routertje zijn beste tijd heeft gehad. Weet iemand misschien nog iets om deze router te maken?

Verwijderd

Kijk ff of je wel de goede firmware heb en geef hem ff de tijd, ze zijn niet zo heel erg snel. Dit scherm krijg je als je foute firmware erin heb zitten (zie dit soort problemen dagelijks...zucht :))

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:41 . Reden: typo ]

Verwijderd

edit verkeerd gelezen het is een edimax

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:42 ]

• PLozekoot
Volges mij ligt het niet aan "foute" firmware.. Ik heb het gewoon geprobeerd met de 0.64 voor de BR-6104 van de edimaxsite..

Verwijderd

misschien is de verbinding niet optimaal, probeer een andere poort? Anders zal dat ding wel gewoon stuk zijn zoals vele anderen...

• PLozekoot
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:45:
misschien is de verbinding niet optimaal, probeer een andere poort? Anders zal dat ding wel gewoon stuk zijn zoals vele anderen...
Daar ben ik dus ook bang van.. Ik zal morgen wel eens de 3 andere poorten proberen. Hopen dat mycom dit ding vervangt.. Zit tenslotte een jaar garantie op, dus daar moeten ze niet moeilijk om doen.

Verwijderd

Doen ze niet moeilijk over. Gewoon even uitleggen wat je gedaan hebt, lijkt me dat er niks aan de hand is.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:50 ]

Verwijderd

Dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:49 ]

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 20:52
Ze doen er niet bmoeilijk over maar als jij hem nou gewoon even 0.59 of 0.64 voert. Het klopt dat ie de verbinding dan enkele malen verbreekt en dan weer maakt... Gewoon wachten. En na 3 minuten (dan is ie wel klaar) je internet explorer opnieuw starten en er weer naartoe gaan. als dat niet helpt een nieuwe halen.

PS mocht ie gaan werken en kun je er niet mee gamen (abnormale pings) en kun je niet met meerdere mensen tegelijk inetten, breng m dan terug binnen 8 dagen en koop een draytek of n aparte pc om inet te sharen. Heb enkele weken gevochten met mijn BR-6104... hopeloos.... Heb n MX500 in de plaats ervan gekocht en een P1-166mhz +mmx ;) (gheghe die mmx doet t m) als inet pc.

SUCCES !!! als er nog iets niet lukt horen we je.

• PLozekoot
Bedankt voor de serieuze reacties.. Ik zal morgen eens met dit beesje gaan stoeien :)
Pagina: 1