NEC ND-1300A ziet That's Write 4x alleen als 2x?

Pagina: 1
Acties:

• TheFugitive
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 17:00
hallo ben net in het bezit van die brander heb that's write 50 spindle -r dvds (bij Opus)gekocht in samenwerking met nero 55.10.28 maar hij ziet hem alleen maar als 2x ken nergens 4x klikken.... ligt dit nu echt aan de dvd schijfjes? want ik maak me beetje zorgen om..... of ondersteund mijn nero versie hem niet? heb het forum al wat afgezocht maar niet echt wijzer geworden.

Ps. bij opus stond dat het 4x dvd's waren.....

greetz, tijn

Verwijderd

Ik heb zelf Ritek DVD-R 4 speeds gekocht en die werken als een trein, ik heb ook de 1300A, een vriend van me heeft de Sony en die gaat ook goed. Helaas werken bij beide van ons de Princo's slecht, ook Nashua's. Ik koop in ieder geval nu alleen nog maar A-merken zoals Ritek, scheelt me een hoop irritatie. Ze zijn ook niet duur (ik heb ze voor 49 euro per 25 stuks gekocht bij www.itwebwinkel.nl ze leverden in 1 dag!!!, snel ff voor 1 juli inslaan voor de 1 euro toeslag) er is een progje dat de echte DVDmerk herkend http://nicsoft.com.au/dvdinfo.html

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem met mijn 1100a, ookal heb ik geen schijfje in me drive ik kan gewoon niet voor 4x kiezen....

maar volgens mij moet je ook schijfjes hebben die 4x ondersteunen want heb tot op heden nog geen 4x schijfje erin gehad.

• TheFugitive
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 17:00
dus ik moet maar ander merk proberen.. ehmm

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Lees de media code eens uit met DVDInfo :)
Als je de media code post kan ik zo aangeven of het aan je schijfjes of brander ligt!

webOS all the way!

Pagina: 1