Toon posts:

[Samsung T100] Internetten met notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung T100. Volgens samsung.nl zit er een CSD Soft Modem in. Van de zomer ga ik op vakantie en dan wil ik graag kunnen Internetten en E-Mailen op mijn notebook via de Samsung T100.

Is dit mogelijk? Ik kan er helemaal niets over terug vinden in de handleiding. Zoeken op google leverde bij mij niets op.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

heb je infrarood?? dan moet et al gewoon kunnen..met datakkabel moet et ook wel kunnen..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52
Ik heb het ook gelezen, inderdaad alleen raad ik het je toch sterk af de verbinding is traag en vooral rete-duur het is bijna niet te betalen :)
Ik heb de firmware waarmee je games kan downloaden uit israel en dat kost me zon 1,80euro per minuut (connectie duurt 23seconden gelukkig) maar gewoon wappen/internetten schijnt zon 90euro cent per minuut :?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gitaarwerk schreef op 17 juni 2003 @ 23:46:
heb je infrarood?? dan moet et al gewoon kunnen..met datakkabel moet et ook wel kunnen..
De T100 heeft geen infrarood.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even met Samsung gebeld. Het kan wel, maar dan moet je een aparte datakit kopen. En die kost waarschijnlijk weer veel geld, want de medewerker kon me niet vertellen hoe duur zo'n kit ongeveer zou kosten.

Maar bedankt voor jullie reacties, de topic mag op slot.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:35:
Maar bedankt voor jullie reacties, de topic mag op slot.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48

Predator

Suffers from split brain

een opgelost topic hoeft helemaal niet gesloten te worden :P

Je had em beter laten staan waar hij stond, je topic was namelijk niet meer actief en uit de lijst van actieve topics verdwenen.

Nou ga ik em wel sluiten omdat je door die schop dit topic weer actief gemaakt hebt ;)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.