Beste Tweakers,
Ben bezig met een compleet nieuwe PC te bouwen, met o.a. de Intel 875PBZ. In deze review wordt dit moederbord getest, maar nou zag ik hierin iets zorgwekkends staan. Ik was/ben van plan hier 2x S-ATA schijven in te doen van Seagate, maar nu stond in dit artikel:
Heeft iemand deze schijven al en worden ze daadwerkelijk zo warm???
Heb al geGoogled en gezocht via GoT, maar kon alleen wat dingen over performance vinden, niet de temperatuur.
Ben bezig met een compleet nieuwe PC te bouwen, met o.a. de Intel 875PBZ. In deze review wordt dit moederbord getest, maar nou zag ik hierin iets zorgwekkends staan. Ik was/ben van plan hier 2x S-ATA schijven in te doen van Seagate, maar nu stond in dit artikel:
Nu gaat dit om de 120GB varianten (staat niet bij de Barracuda V of .7200) en wil ik de 80GB versie nemen (waarschijnlijk de .7200).In no way is this a knock to Intel but the SATA hard drives ran extremely hot and I do mean really hot and would be a mother to keep cool in an enclosed case.
Heeft iemand deze schijven al en worden ze daadwerkelijk zo warm???
Heb al geGoogled en gezocht via GoT, maar kon alleen wat dingen over performance vinden, niet de temperatuur.
[ Voor 1% gewijzigd door dlmh op 17-06-2003 21:51 . Reden: typo ]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein