[2003] System File Checker uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
Wie weet hoe je de System File Checker in 2003 uitzet?
De regkey SFCDisable naar 0,1,2 of ffffff9d (ofzo) werkt niet, ook niet na reboot, SFCCache naar 0 werkt ook niet, er bestaat geen DLLCache folder meer, kortom het lijkt mij erop dat MS dat niet tof vind :)

De reden is dat ik met reshacker het login plaatje uit de msgina.dll heb aangepast aan het bedrijfslogo (Terminal servers), maar als ik deze plaats, is hij meteen weer terug naar de orginele.

Ik heb een MS artikel gevonden waarin ze uitleggen hoe het uitgezet moet worden, maar daarin zeggen dat je een of ander serieel apparaat aan je PC moet hebben hangen voor kernel debugging ofzo, erg vaag.

Hij hoeft niet helemaal uit, ideaal zou zijn als ik kan bepalen welke files er geexclude moeten worden bij de check van SFC.

Welke Windows hooligan weet dit te mollen :)

[o ja]
Als dit lukt, post ik een mooi verhaaltje over hoe je je domein inlog boxje mooi kan aanpassen met logootjes enzo :)
[/o ja]

[ Voor 16% gewijzigd door collin op 17-06-2003 21:47 ]

Mijn iRacing profiel

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

sfc /?

Er zijn een aantal mogelijkheden, waaronder je bestanden met SFC disabled totaan een reboot zowel in \dllcache en in \system32 vervangen.
Zorg dan iig dat de filesize tot op de byte hetzelfde is ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De snelle oplossing was volgens mij booten in safemode :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 17 juni 2003 @ 22:32:
sfc /?

Er zijn een aantal mogelijkheden, waaronder je bestanden met SFC disabled totaan een reboot zowel in \dllcache en in \system32 vervangen.
Zorg dan iig dat de filesize tot op de byte hetzelfde is ;)
Ik zoek een permanente oplossing, SFC /? had ik ook gechecked, dllcache map bestaat niet, niets op me HD waar gina in voorkomt (msgina.dll).

*pakt ijzeren buis*

Mijn iRacing profiel