Heb hier een LG 795FT+ die er een sport van maakt om te degaussen (althans zo lijkt het). Om de zoveel tijd valt gewoon het hele beeld met een luide PITS weg en komt het weer terug. Vooral als de monitor wat langer aanstaat en dus warm wordt begint deze fraaie show.
Heeft iemand een goede suggestie of is hier duidelijk sprake van een terminale patient?
Ik ga eigenlijk uit van het laatste en vandaar mijn tweede vraag:
De garantie van dit beestje is al lang verlopen. Is er iemand die ervaring heeft met de kosten en kwaliteit van reparatie bij LG? Nieuw kost een 795 (volgens de pricewatch) ruim 200 euro. Repareren moet dus wel een flink stuk goedkoper zijn, wil het zin hebben. Wie kan me daar meer over vertellen?
Heeft iemand een goede suggestie of is hier duidelijk sprake van een terminale patient?
Ik ga eigenlijk uit van het laatste en vandaar mijn tweede vraag:
De garantie van dit beestje is al lang verlopen. Is er iemand die ervaring heeft met de kosten en kwaliteit van reparatie bij LG? Nieuw kost een 795 (volgens de pricewatch) ruim 200 euro. Repareren moet dus wel een flink stuk goedkoper zijn, wil het zin hebben. Wie kan me daar meer over vertellen?