Toon posts:

Geluid is weg?!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn pc opnieuw (alweer) moete installeren, en nu doet t geluid t niet meer... geen geluid icoontje in de startbalk meer, helemaal nix! Ik heb de stekkers al in elk mogelijke positie gehad, maar hij moet wel in de goeie zitten nu, maar khep geen geluid....

Onder /Deze Computer.. rechtermuis, eigenschappen --> blad apparaatbeheer Staat bij besturing voor geluid, video en spelletjes : PCI288-Q3D II(NX) PCI Audio

Misschien dat dit iets is, maar waar moet ik da vinden op me comp?!!! HEEEEEELLP!!

Verwijderd

Topicstarter
Deze mag weg people... hij moest onder audio, waar hij nu ook staat, dus admins.. mods, delete deze maar.. sorry voor de overlast :P

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Voor de volgende keer als je zo'n foutje maakt: Schop een Modje . Daar kan je vragen of een modje je topic verplaatst (ja, dat kunnen ze ook nog, naast sluiten en deleten :P). Of je klikt op het handje linksboven aan de pagina (topic report) en vraagt daar om een move.

Wat je nu deed valt onder de noemer crossposten en dat mag hier eigenlijk niet. Maar dan weet je het voor de volgende keer. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Predator

Suffers from split brain

Eerst ff je hoofd gebruiken voor je post :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.