Toon posts:

Welke zalman koeler?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede, stille koeler voor mijn amd 2600+, de koeler moet hem ook goed kunnen koelen als ie oced is. ik heb is rond gevraag en er is me gezegd dat de cnps6000alCu een goede koeler is. heeft iemmand hier ervaring mee? Of weet iemmand misschien een betere koeler? p.s. de koeler moet wel bij easy-com.nl te krijgen zijn en hij mag niet meer dan 40 euro kosten.

en ja ik heb de search en google al gebruikt :D

MzZl

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

zoek eens @tomshardware guide naar die koeleroundup die er laatst was, btw dat had je zelf ook wel kunnen vinden

offtopic:
ik vier feest zit vandaag 1 jaar@got B)

[ Voor 21% gewijzigd door Fanatic_FS op 17-06-2003 20:48 ]

[specs]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

en ga dan ook ff op de frontpage naar de diverse revieuws kijken...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
en ja ik heb de search en google al gebruikt
Die heb je NIET gebruikt :z
Zoek voor de gein eens op 'zalman 6000cu'.....honderden topics! :) En niet te vergeten tientallen reviews te vinden met google! :)

Goede review @ Dan's Data

En de groeten doen hoeft hier niet :D

[ Voor 11% gewijzigd door Tweeke op 17-06-2003 20:48 . Reden: link gefixt ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 20:10

dlmh

Lo-Fi

Ik zou dan de CNPS6000Cu nemen. Die is van volledig koper en koelt dus nóg beter. Heb met beide ervaring de Cu versie hield mijn XP2000+ (Palomino!!) op +/- 38 graden (op 1500 rpm). Jou 2600+ (T-Bred/Barton??) zou die in principe ook voldoende moeten koelen... (mits op hoge toeren als je gaat OC'en...)

Suc6! (maar voortaan idd eerst ff de search gebruiken!!!!)

-edit-
Gezien de topics die je opent, zou ik je mailbox in de gaten houden en voortaan ECHT de search gebruiken (dan wel van GoT, dan Google).

[ Voor 19% gewijzigd door dlmh op 17-06-2003 20:58 ]

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Er zijn trouwens ook nog andere shops als Easycom hoor! Volgens mij is Easycom ook nog behoorlijk duur met die Zalmans.....check gewoon ff de pricewatch :)

Een aanrader, als je toch persé bij Easycom wilt bestellen, is de Spire Falconrock II. Ja dat goedkope dingetje van €14,- is beter dan de Zalmans en op volle toeren zelfs stiller! ;) Check de link die ik je net gaf....

Over de Falconrock II:
So what we have here is a solid performer from any fan power level. The FalconRock II is an excellent choice if you want a quiet PC, and if you stick a quite modest normal case fan on it instead of its metal-framed stocker, it transforms into a proper overclockers' cooler. Highly recommended.

[ Voor 31% gewijzigd door Tweeke op 17-06-2003 20:47 . Reden: quote toegevoegd ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:28:
en ja ik heb de search en google al gebruikt :D
Waarop had je gezocht? Wat zijn de resultaten? Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat je niks hebt gevonden .. Daarnaast, je had ook gewoon in de FAQ van dit subforum kunnen kijken voor tips/info/linkjes omtrent koelers :)

Wil je verder aub de [faq]registratievoorwaarden[/] (her)lezen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Hiermee kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

offtopic:
Tweeke: cool, BP6 .. Ik heb vroeger ook 1tje gehad, ik heb nog nooit zoveel plezier aan een mobo beleefd als aan de BP6 .. Have phun ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.