De laatste tijd heb ik last van stroom verlies op mijn Maxtor 60 GB HDD 7200rpm. Ik heb dit ding ongeveer 2 maanden geleden terug opgestuurd gekregen van maxtor zelf, omdat mijn vorige raar deed. Meneer maxtor wilde mij wel een neiuwe sturen
De eerste keer dat dit gebeurde was nadat ik een windows Service pack Q311nogwat had geinstalleerd die bij UT2003 meegeleverd word.
Je hoort de HDD gewoon afslaan, net alsof je je computer uitzet.
Heb daarna deze Q weer verwijderd en toen bleef het weer weg, maar vandaag was ik de hele tijd druk bezig met fotosoep 7.0, after effect 5.5, en MM Dreamweaver MX, en toen hield hij er weer een aantal keren mee op...
De stroomtoevoer van mijn HDD wordt egsplitst naar een fan (van chieftech aan de zijkant van mn kast), maar heb 340 watt voeding dus dat zou toch geen probleem moeten zijn?
System specs:
P4 2 GHZ @ 2.2 GHz
768 MB 266MHz DDR
Asus p4B mobo
CD drive + CDRW drive
Floppy
SB Audigy platinum
GeForce 4 Ti4400 128MB
De eerste keer dat dit gebeurde was nadat ik een windows Service pack Q311nogwat had geinstalleerd die bij UT2003 meegeleverd word.
Je hoort de HDD gewoon afslaan, net alsof je je computer uitzet.
Heb daarna deze Q weer verwijderd en toen bleef het weer weg, maar vandaag was ik de hele tijd druk bezig met fotosoep 7.0, after effect 5.5, en MM Dreamweaver MX, en toen hield hij er weer een aantal keren mee op...
De stroomtoevoer van mijn HDD wordt egsplitst naar een fan (van chieftech aan de zijkant van mn kast), maar heb 340 watt voeding dus dat zou toch geen probleem moeten zijn?
System specs:
P4 2 GHZ @ 2.2 GHz
768 MB 266MHz DDR
Asus p4B mobo
CD drive + CDRW drive
Floppy
SB Audigy platinum
GeForce 4 Ti4400 128MB
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:31 ]