is dit goed? ik heb hem gekocht, maar mijn oude koeling zit errug vast, dus ik haal er ff een X-pert bij...maaruh wat zijn jullie ervaringen?
Verwijderd
Vind et zelf hele fijne cooler mijn CellieII 566@878 draait volledig stabiel met dat ding.
Over je oude cooling moet je PC aanzetten en dan kan je cooler er makkelijker afhalen, want dan word koelprut weer vloeibaar:)
Over je oude cooling moet je PC aanzetten en dan kan je cooler er makkelijker afhalen, want dan word koelprut weer vloeibaar:)
Spire is een imitatie Golden Orb; en Thermal Take is de fabrikant van de Golden Orb's. Dus zoiets als een Thermal Take Spire bestaat niet, Spire is een merk. Net als Thermal Take.
Bovendien, de Spire's zijn kleiner, presteren slechter en hebben een kwalitatief mindere fan dan de Golden Orb's.
kortom, 'tis geen spectaculaire cooler.
Bovendien, de Spire's zijn kleiner, presteren slechter en hebben een kwalitatief mindere fan dan de Golden Orb's.
kortom, 'tis geen spectaculaire cooler.
-I am Jack's wasted life.
Verwijderd
Prima prijs/prestatie verhouding en zeker niet slechter als een echte Orb zie topic
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13576
Ik heb gisteren zelf een Spire 5D21B3 op me Duron 700 gezet en loopt nu op 1Ghz (Asus A7V rev1.02 10*100/1.75V)en wordt 55 graden,hiervoor een Spire MA324-15 gehad en die deed het net zo goed zoniet beter omdat deze makkelijker te bevestigen is en nog stiller is.
Ik heb gisteren zelf een Spire 5D21B3 op me Duron 700 gezet en loopt nu op 1Ghz (Asus A7V rev1.02 10*100/1.75V)en wordt 55 graden,hiervoor een Spire MA324-15 gehad en die deed het net zo goed zoniet beter omdat deze makkelijker te bevestigen is en nog stiller is.
Hee ik heb die fan even op de tweede aansluiting gezet, maar hij maakt maar 4800 RPM...komt dit omdat ie nog moet inlopen ofzow? Mijn oude gaat bijna 1000 RPM sneller
hee ik zie op die link van je dat een Spire Orb op een Duron 600@800 33 graden is...haalt mijn duron 700 un-overclocked dat ook?Op zondag 26 november 2000 16:45 schreef rjw het volgende:
Prima prijs/prestatie verhouding en zeker niet slechter als een echte Orb zie topic
Verwijderd
Ik heb ook een spire orb alleen geen voelers op mijn kut mobo dus weet niet hoe warm ie is.
Verwijderd
Ik weet het niet Eelco,ik vind 33 graden wel erg laag maar in de test wordt niet vertelt wat voor koelpasta er wordt gebruikt en als er nog meer blowers in de kast zitten.
Ik heb zelf een minitower van IBM en de voeding zit boven de processor en als ik de kast dicht doe schiet de temp omhoog,ben dan ook van plan een Aopen kast en Silverpasta aan te schaffen.
Ik heb zelf een minitower van IBM en de voeding zit boven de processor en als ik de kast dicht doe schiet de temp omhoog,ben dan ook van plan een Aopen kast en Silverpasta aan te schaffen.
Pagina: 1