Toon posts:

Line-in functioneert niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een 12" op wil nemen op mijn pc hoor ik zodra ik de jackplug in mijn line-in stop wel gewoon de muziek over de speakers maar zodra ik op wil nemen is het signaal dat wordt opgenomen heel erg zwak, bijna niet hoorbaar.
Bij mijn volumeregeling staat de line-in gewoon op zijn hardst.
Hoe kan ik dit verhelpen??

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

gebruik je wel een phono voorversterker?

You don't need eyes to see, you need vision

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:20

BCC

Volume, opties, eigenschappen,opnemen,ok,line-in geselecteerd?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je line in functioneert zo te horen prima, want je geluidskaart geeft het signaal ook weer op je speakers. Het ligt aan het programma en de opname instellingen, ik zou alleen niet weten welk programma jij gebruikt ;).

Als je wil, kan je total recorder gebruiken, die neemt alles wat door je geluidskaart wordt weergegeven letterlijk op, moet je ff [google=total recorder]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Leffe: het is gewoon de output van mn versterker, mn opstelling is dus: draaitafel op versterker, uitgang naar pc

BCC: ja, anders zou ik de muziek niet horen als ik de jackplug erin stop

JVS: ik heb windows' soundrecorder geprobeerd en media jukebox 8.0, ik zal eens FF kijken naar dat total recorder, merci!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

BCC: ja, anders zou ik de muziek niet horen als ik de jackplug erin stop
Nee dat zijn weldegelijk andere opties, je hebt weergave van de line-in en opname van de line in! Dat is wel verschillend. Total recorder trekt zich daar geen reet van aan en neemt alles op wat er door je geluidskaart wordt weergegeven, ook windows bliepjes dus opletten met je geluiden en msn enzo ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu TotalRecorder gedownload en ben erachter gekomen dat het geluid wat ik hoor wanneer het kabeltje in mn line-in zit, op het aux kanaal zit :? maar als ik dat selecteer als input source is de kwaliteit bedroevend, weet jij misschien welke instelling ik moet activeren om alle geluid op te nemen?

edit:
ik weet nu dus hoe ik die instelling moet activeren, maar het maakt niets uit, hij neemt helemaal niets op, tenminste, wat zachte geluiden maar daar houd het mee op :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kickje*
Pagina: 1