printen a1 uit 4x a4

Pagina: 1
Acties:
  • 729 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Ik moet morgen uits uitprinten (een artikel) in 4x a4 en daarnaast ook nog in 1x a1. Is er een makkelijke manier om de a4'tjes uit te rekken naar a3 en aan elkaar te plakken en dan te printen? Of zijn er nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Kun je niet bij je printerinstellingen instellen dat het document op A1 moet worden uitgeprint? of er eerst een .PDF bestand van maken, dan uitprinten en zeggen vergroten tot volledig paginaformaat en dan A1 selecteren?
anders moet je misschien naar een copyshop of zo gaan

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

A1 is toch echt 8x A4 :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 22:33

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als wat voor bestanden heb je ze nu?
Ik zou er een pdf van bakken, kun je prima met www.pdf995.com , en dan in Acrobat Reader het deel dat je wilt printen selecteren. Dat kan namelijk d:)b
Even goed uitmeten, ja hmm ik weet niet op welk formaat je nu de artikelen hebt, maak ze anders alvast op A1 formaat en bak daar een PDF van, dat vindt Acrobat echt geen probleem, vervolgens selecteer je telkens de hoek die je op A3 wil uitprinten (heb jij daar thuis een printer voor? ) en je print ze één voor één uit.

Ennuh, bij de lokale copyshop kost een A1tje ook iets van 3,50, mits het zwart wit is natuurlijk... en daar zou ik ook mijn hand niet voor omdraaien. Mail ze die pdf en zij sturen hem voor jou door de plotter heen, en evenlater kun je hem ophalen :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 17-06-2003 23:07 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als je gewoon vanuit DTP pakket print zoals Quark kun je toch gewoon opgeven op hoeveel % je um geprint wilt hebben. Zet je fijn dat ie automatisch de pagina's doet en krijg je um gewoon op het aantal pagina's wat je wilt met de overlap die je wilt (om aan elkaar te plakken). En 1x A1 besteed je dan uit.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn