Logitech Scrollmuis probleem.

Pagina: 1
Acties:

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 18:51

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Ik heb vandaag een Logitech mini mouse optical gekocht, maar deze geeft problemen bij het scrollen. Heb hier al gezocht en wel wat dingen tegengekomen, maar dat hielp niet.. Ik kom mijn probleem ook niet tegen eigenlijk: als ik scroll "springt" de pagina telkens weer naar boven toe als het ware.. Heel erg irritant en ik weet niet hoe ik het kan oplossen. Heb de standaard drivers al geprobeerd, Microsoft Optical mouse drivers, heb mousware geinstalleerd, MS Office compatability aangezet, maar het mag allemaal niet baten. Had hiervoor een Microsoft optical muis en die werkte perfect qua scrollen, maar deze wil maar niet meewerken.. iemand een idee?

Edit:
Probleem treedt voornamelijk op als ik een beetje snel scroll. Als ik langzaam scroll (ECHT langzaam) dan doet ie 't wel goed :'(

[ Voor 11% gewijzigd door krietjur op 17-06-2003 19:50 . Reden: Info toegevoegd ]

Verwijderd

die is gewoon stuk. heb het regelmatig met el cheapo muizen (kosten niets, maar zitten wel eens uitvallers tussen)

waar het op neer komt is dat het scrollwieltje niet helemaal vast zit aan het asje. er zit een veertje achter om het horizontaal gezien op zijn plaats te houden en die gaat dan moeilijk doen.

met technicol is het te maken, maar ik zou gewoon ruilen.

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 19:35
Ruilen is de beste optie, er zit toch garantie op.
Doen ze moeilijk in de winkel, bel logitech dan daar doen beslist niet moeilijk, als het maar in de garantie termijn is repareren ze m. En is binnen 10 dagen na aankoop ruilen ze m voor je.
telefoon logitech. scheelt weer zoeken: 010-2438898.

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 18:51

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Morgen maar even terug naar de winkel dan.. bedankt voor de snelly replies!