Toon posts:

[news] Newsbin Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus bezig met Newsbin Pro om wat headers te downloaden maar nu is mijn vraag kan ik ook meteen headers downloaden van 3 dagen terug.. want als ik dat nu doe dan krijg ik alleen die van vandaag en als ik "download all latest headers" doe dan krijg ik 10000 resultaten voor ik bij mijn "3 dagen geleden files" ben..
Iemand misschien een idee hoe dit kan??

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• NLXTerminator
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 16:23
Als ik jou was zou ik grabit downloaden, dan kan je na een keer full update gedaan te hebben voortaan incremental update doen. Bovendien werkt het een stuk fijner dan Newsbin Pro (mijn persoonlijke mening).

/edit
Als trouwens de headers van 3 dagen terug niet worden weergegeven zijn ze waarschijnlijk al gewoon van de server af

[ Voor 25% gewijzigd door NLXTerminator op 17-06-2003 22:34 ]

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Kick niet zo snel ...

Ligt aan je provider van hoelang je geleden kan downloaden ... bijv bij @home is dat 1 dag en dan is het van de server af

[ Voor 118% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-06-2003 22:35 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net account aangemaakt bij easynews.com.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

waarom zou je dat willen ?
met alleen headers downloaden ben je 5 minuten kwijt
en daarna selecteer je gewoon wat je wil hebben.........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 13:06

lordsnow

I know nothing

Hoever je terug kan gaan ligt aan je provider.

Meestal is het zo dat alleen nieuwe headers (dus, headers die er bij gekomen zijn na de laatste keer dat je gekeken hebt) opgehaald worden.

Als dit dus het geval is, en je wilt per se "oude" headers nog een keer ophalen (je hebt ze dus al een keer opgehaald, als het goed is), dan moet je de huidige pointer (die dus het laatst opgehalen bericht aanwijst) wissen. Als ik mij niet vergis is dat "reset download counts"?

Maar een antwoord op deze vraag kan je vast en zeker vinden op het NewsBin pro forum! (vreemd dat je daar nog niet gekeken hebt, eigenlijk. Helemaal omdat je klaarblijkelijk haast hebt...)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 08:12
Ik gebruik powergrab die je via www.cosmicwolf.com kunt downloaden.
Deze download gewoon alle nieuwe headers die voor jouw beschikbaar zijn.
En verwijderd headers die verlopen zijn.
Gewoon heel simpel.

Taal fouten inbegrepen ;)

Pagina: 1