Toon posts:

Hoe AGP en andere PCI sloten overclocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet weten hoe je de AGP bus en de PCi sloten kunt overclocken, ik hoop dat iemand mij kan helpen, en weet iemand een icq van iemand die heel veel van overclocken kent en waarmee ik eens kan chatten ?

Thanx , The DDKiller
systemspec. : Via Apollo 5MVP3 chipset op Luckystar moederbord, AMD-K6-2 450@533 mhz, 128 MB RAM, 8,6 GB, 52X Creative, CD RW Sony 8x 4x 32x, Modem 56K Motorolla, netwerkkaart thrust 10 MB/s, SB live 1024, Viper V770 32 MB, SCSI kaart scanner

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Bij het overclocken van je FSB trek je de snelheid van je PCI/AGP/USB/MEM-bus ook allemaal op.. Dan krijg je allerlei dividers die je in sommige biosjes/mobo's ook in kunt stellen... verder weet ik er ook niet zo veel vanaf..

Mijn pc draait lekker 105*9,5 en de pci kaartjes hebben nog geen problemen..

Pvouput live

Verwijderd

Inderdaad, gooi je FSB gewoon omhoog!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Jongens, kijk eens even naar die specs: het is al een OCde K6-2 (proficiat, trouwens! zo ver heb ik zelden gezien met een K6-2tje).

Dus veel meer valt er daar niet te winnen. Maar wel een V770. Nvidia kaartjes hebben flashbare firmware die geOCd kan worden. Ik weet niet zo uit m'n hoofd waar je daar progjes voor kunt vinden, maar ik heb ze op dit forum gezien. Duik dus maar even in de archieven.

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Dion_b hoezo kan ie het niet trekken, ik hem al zover gekregen dat ie deze week nog hoger gaat, nl. op 600mhz. En als iemand mij kan helpen voor de juiste instellingen van de dip switches van mijn processor dan kan ik hem op meer dan 700 mhz zetten (natuurlijk wel ff een betere koeling halen en een betere voeding). Dus als iemand weet hoe ik mijn nu staande 100mhz fsb kan zetten op 133mhz zeg het dan. In de handleiding van mijn mobo staat het niet vermeld, vreemd want ook die multiplier van 6 die ik zelf heb gevonden stond er ook niet in, dat heb ik verkregen door wat te testen en te testen. Die fsb die moet toch wel iemand op 133 mhz hebben staan , toch?
Mail me, en wie dat doet, dat is een echte fanatieke tweaker, iemand die zijn kennis gebruikt om mij (de amateur tweaker) wat te helpen. Thanx