Toon posts:

multimedia via LAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek hardware waarmee audio in de vorm van mp3, wav e.d. kan afspelen op mijn stereoset en waar ik tevens video in de vorm van avi,mpeg e.d. kan afspelen om mijn tv.

Ik wil bestanden vanaf de harde schijf van mijn PC kunnen spelen ( Samba share ) of vanaf het Internet ( Shoutcast e.d. )

De firma Turtlebeach heeft een apparaat AudioTron wat dicht in de buurt van mijn wensen komt, maar alleen deze speelt geen video af.

http://www.turtlebeach.co...audiotron/producthome.asp

wie kan mij helpen

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:20

Rival24

I'll Be Back

Dat apparaat bestaat al een hele tijd, en het heet PC. Een andere mogeilijkheid is er volgens mij toch echt niet. Je hebt namelijk DivX spelers die alleen avi's met divx codec af kunnen spelen, muziek en dvd's, maar meer niet. Een Dvd-speler kan alleen dvd's, mp3's video-cd's, audio-cd's. Dan kom je toch echt uit op een PC. Er lopen wel ergens threads met zelfbouw home entertainment bakken, die kun je wel vinden met de search.

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:07

PJKs

Young, Free and Single

Komt een KISS-500 niet een heel eind? Hij heeft een netwerkaansluiting, en de decoderchip ondersteunt MPEG-1,2-4 DivX en MP3.

ja, graag!

• Eelke Spaak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 08:50

Eelke Spaak

- Vlad -

Gewoon een barebone apparaatje in elkaar zetten; is helemaal niet duur (waarschijnlijk goedkoper dan een prefab multimedia-apparaat) en erg veelzijdig.

TheStreme - Share anything with anyone