Ik zit te twijfelen tussen de volgende 3 modellen en kan en niet uit komen. Ze voldoen allemaal wel aan de specs waarvoor ik ze wil gaan gebruiken, waarbij de minolta eigenlijk steeds iets beter is.
- Minolta DIMAGE 7HI DIGITAL CAMERA
- Minolta Dimage 7i Digital Camera
- Canon POWERSHOT G5 NEW DIGITAL CAMERA
Vergeleken tussen de 7i en de 7hi is er eigenlijk geen extra verschil te herkennen waardoor voor mij eigenlijk de hi afvalt. Dan blijft alleen de competitie canon vs. minolta over en ik weet eigenlijk niet wat dan beter/slechter is.
Beelkwaliteit is bij beide OK. Misschien kan iemand mij hier nuttige gebruikerservaringen vertellen waarom wel of waarom niet een bepaald type en dan niet met allerlij foto's aankomen aub.
Ja, ik heb het volgende gedaan (voor de modjes):
- Google
- Alltheweb
- DPreview
- Veel bladen gelezen
- Bij verschillende kiekshops langsgegaan
- Minolta DIMAGE 7HI DIGITAL CAMERA
- Minolta Dimage 7i Digital Camera
- Canon POWERSHOT G5 NEW DIGITAL CAMERA
Vergeleken tussen de 7i en de 7hi is er eigenlijk geen extra verschil te herkennen waardoor voor mij eigenlijk de hi afvalt. Dan blijft alleen de competitie canon vs. minolta over en ik weet eigenlijk niet wat dan beter/slechter is.
Beelkwaliteit is bij beide OK. Misschien kan iemand mij hier nuttige gebruikerservaringen vertellen waarom wel of waarom niet een bepaald type en dan niet met allerlij foto's aankomen aub.
Ja, ik heb het volgende gedaan (voor de modjes):
- Alltheweb
- DPreview
- Veel bladen gelezen
- Bij verschillende kiekshops langsgegaan
[ Voor 10% gewijzigd door BSeB op 17-06-2003 19:04 ]