Toon posts:

Safedisc prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik zal t nu goed doen... (sorry van net)

Het gaat dus om het spel raven shield en BF1942. Deze spellen heb ik legaal gekocht. Het probleem is het volgende: Als ik 1 van deze spellen opstart krijg ik de foutmelding dat het niet de echte CD is. (Denk dat iedereen dat schermpje wel een keer gezien heeft).

Ik draai windows XP met SP1, en heb :
- Epox 8RDA mobo (nforce 2)
- AMD XP 2400+
- Aopen GF 4 Ti4200
- 512 DDR-333
- Creative SB digital 5.1
NIET overgeklockt

Drivers
- Nforce (2.03) (laatste drivers)
- Detonator (4.3.5.1)

ik hoop dat hij nu mag blijven, en dat het zo goed is...

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat voor drive stop je 'm in? (dvd/cdrom/cdwriter + merk/type), heb je meerdere stations en in welke zat de cd toen je het spel installeerde? (het kan zijn dat het spel in je register de verkeerde drive als installatiedrive heeft gezet)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 liteonit spelers, een DVD speler waarvan ik de specs niet precies weet, en de ander een 48/48/24 brander... in de andere CD speler doen helpt niet, opnieuw installe ook niet, allemaal al geprobeerd

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Heb je deze spellen voorheen al eens illegaal geïnstalleerd gehad? Zo ja, dan moet je ze eens goed uninstallen. Dus eerst uninstall draaien en daarna je register leeggooien etcetera. Want meestal staan zulk soort dingen ergens diep verborgen als je 'm eenmaal illegaal geïnstalleerd hebt gehad en moet je dus echt alles eraf halen wil je er vanaf zijn.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
is er geen programmatje waarmee ik m'n register schoon kan maken???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
RegCleaner werkt naar behoren bij mij :)
Gewoon alles verwijderen wat je denkt dat te maken heeft met BF1942 :)
(En je kan zo ook gelijk andere ongebruikte dingen opruimen :P)

The devil is in the details.

Pagina: 1