zoals titel zegd heb ik na het bouwen van mijn nieuwe systeem problemen met mijn hd .
nieuwe specs
P4 2.8Ghz 800mhz
MSI 875P mobo
2x 256DDR400 corsair
GF4 TI4400 128mb (asus)
Soundblaster 5.1
Maxtor 80gb 7200rpm schijfje
Pioneer dvd 120
Plextor fikker
het probleem is het volgende .
na het bouwen afgelopen zaterdag en instaleren van alle software bleef hij tijdens instalatie java hangen .
na die dagen ben ik op zoek gegaan naar het probleem tot gisteren toen ik helemaal niet meer windows opgestart kreeg .op geen enkele manier .
dus format c gedaan en alles weer opnieuw geinstaleerd .
tot aan 10 mins geleden geen probs meer gehad maar nou weer hetzelfde probleem .
bleef weer hangen pc gereset en hd niet gevonden .
power aan en uit en hij vind mijn schijf weer .
jumpersetting is 100% zeker goed .
id kabel zou het aan kunnen leggen maar heb al 2 oude geprobeert en telkens zelfde verhaal .
scan gedaan naar bad sectors maar vind niets .
zijn er verder nog logische verklaringen voor waarom hij zo nu en dan vastloopt en hd ineens niet meer kan vinden totdat ik pc helemaal uit doet en weer wel alles vind ?
zou schijf dan toch niet goed zijn ?
nieuwe specs
P4 2.8Ghz 800mhz
MSI 875P mobo
2x 256DDR400 corsair
GF4 TI4400 128mb (asus)
Soundblaster 5.1
Maxtor 80gb 7200rpm schijfje
Pioneer dvd 120
Plextor fikker
het probleem is het volgende .
na het bouwen afgelopen zaterdag en instaleren van alle software bleef hij tijdens instalatie java hangen .
na die dagen ben ik op zoek gegaan naar het probleem tot gisteren toen ik helemaal niet meer windows opgestart kreeg .op geen enkele manier .
dus format c gedaan en alles weer opnieuw geinstaleerd .
tot aan 10 mins geleden geen probs meer gehad maar nou weer hetzelfde probleem .
bleef weer hangen pc gereset en hd niet gevonden .
power aan en uit en hij vind mijn schijf weer .
jumpersetting is 100% zeker goed .
id kabel zou het aan kunnen leggen maar heb al 2 oude geprobeert en telkens zelfde verhaal .
scan gedaan naar bad sectors maar vind niets .
zijn er verder nog logische verklaringen voor waarom hij zo nu en dan vastloopt en hd ineens niet meer kan vinden totdat ik pc helemaal uit doet en weer wel alles vind ?
zou schijf dan toch niet goed zijn ?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|