Toon posts:

DVD writer verhuur?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn pc staan enkele gb aan data die ik graag op een dvd had willen hebben, zodat ik eens flink kan opschonen (en niet bang hoef te zijn van een hd-crash). Het gaat om een eenmalige actie, hiervoor ga ik dus geen writer aanschaffen.

Ik heb wat rondgezocht op internet, maar kon weinig vinden, dus vraag ik het even hier: weet iemand of er een bedrijfje is wat die dingen te huur aanbiedt of zo? Of is dit een hele domme vraag?

Verwijderd

Denk dat je beter in je vrienden/kennissen kring kan kijken wie zo'n ding heeft en dan die lief aankijken of die een dagje langs kan komen met z'n brander/pc en op die manier dan de data fikken.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:45

Rival24

I'll Be Back

Als je je woonplaats erbij zet heb je misschien nog kans dat een tweaker zijn fikker even te huur aanbiedt ;)

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Rival24 schreef op 17 June 2003 @ 18:37:
Als je je woonplaats erbij zet heb je misschien nog kans dat een tweaker zijn fikker even te huur aanbiedt ;)
Inderdaad. Als je eerst een indrukwekkende borgsom overmaakt wil ik best wat voor je branden. :Y)
Maar als je in Verweggistan woont is dat niet echt haalbaar.

Je kunt natuurlijk ook heel veel free-web's met een capaciteit van 50 mb gebruiken! :+

[ Voor 11% gewijzigd door Par_Martinos op 17-06-2003 18:44 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tips... Helaas ken ik niemand in mijn buurt met een dvd-brander. Maar als er een tweaker met fikker in (de buurt van) Delft woont, dan hoor ik dat graag... ;) En ik wil daar best wel een vergoedinkje tegenover zetten.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 19:41
Om hoeveel Gb gaat het?

indien niet zo veel zijn cdroms ee goedkopere oplossing, of koop een cheap ass 40gb 5400 rpm hddtje, ben je 50 euro kwijt (nieuw) maar kan je wel vaker gebruiken ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

bl@@t
En er dan na 1 maand achterkomen dat die fikker idd net wat te goedkoop was, je inmiddels je hdds al leeggemieterd hebt, en je DVDbackup totaal niet meer te lezen is :X

Bovendien vind ik het een beetje zwak om de winkel op te schepen met het feit dat de TS geen geld wil uitgeven aan een DVDfikker.

zet dan een berichtje in V&A

[ Voor 32% gewijzigd door BalusC op 17-06-2003 21:00 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, ik heb zojuist inderdaad een hele handvol replies verwijderd dit de TS aanzetten tot illegale praktijken. Doe dat gewoon niet. Zoiets had de TS ook wel zélf kunnen bedenken, maar dat doet hij kennelijk liever niet, anders had hij dit topic niet geopend.

Ontopic: ik ken zelf geen bedrijfjes, maar ik kan wel bij de TD van mijn werk een DVD fikker lenen. Als je bij een IT bedrijf werkt, dan zou ik maar eens rondvragen bij de TD :) Anders is een V&A berichtje ook geen verkeerd idee :)

Verwijderd

Topicstarter
'k Geef toe dat ik even met dat idee heb zitten spelen, maar het blijft de boel flessen. Een produkt koop je om te gebruiken. Terugbrengen en zeggen dat het niet is wat je zoekt is gewoon oplichterij.

BalusC: Heb ik ook even gecheckt, maar nee dus, hebben we niet. :( Zit wel in de detachering, dus hopen dat ik binnenkort nog eens bij een klant kom waar ze toevallig wel zoiets hebben. Ik probeer V&A wel even, thanks.

Icey: een gig of 15 a 20. Ok, meer dan "een paar gb" die ik in de start heb genoemd, maar teveel om op cd's te zetten (accoord, een spindle kost ook weinig, maar ik wordt niet blij van eindeloos cd's swappen). Een HD zou voor mij nog de goedkoopste oplossing zijn (vergeleken met aanschaf van een dvd-writer), maar ik vertrouw hd's gewoon niet voor opslag voor langere tijd. Inmiddels teveel HD's zien sneuvelen, en ik heb geen zin in de frustratie die daaruit voortkomt.

En before anybody asks, ja, het betreft legale data. Maar iedereen bedankt voor de tips, ik blijf zoeken!

Verwijderd

Vraag gewoon eens bij de locale computerzaak... die kunnen je vast wel helpen, ik zou er iig geen probleem van maken maar dan moet je naar Heythuysen komen (tussen Weert / Roermond).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 01:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik kom gemiddeld eens per 2 weken in Maastricht...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 09:18:
Nou, ik kom gemiddeld eens per 2 weken in Maastricht...
Als je het voor de tijd aangeeft ben je welkom...
Pagina: 1