Toon posts:

Goede koeling CPU ??

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

als ik counter-strike ga spelen dan loopt mijn CPU temp al heel erg snel omhoog.
hieronder zie je een afbeelding van cpu temp als ik counter-strike net 5 minuten speel

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoyer/warning%20temp.JPG

het rode vakje boven de groene is 70.50 graden

is dit normaal :? :? zie specs hieronder

Verwijderd

Heb je het al met andere progjes geset zoals met speedfan.
anders ff je PC openschroeven en kijken of er niks de fan blokeert zoals stof ofzow.

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

MMM is errug heet.

Wat voor koeler zit erop, de boxed of een generieke van de pc-boer??

Heb je de beschermsticker van de TIM gehaald (TIM = thermal interface material) ?? of heb je juist wel pasta tussen de cpu en de koler gedaan ???

Meer info dus mbt je koeling, je mobo etc.

ennuh met the search al gezocht ??

[ Voor 9% gewijzigd door Pantagruel op 17-06-2003 18:09 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Nee, 70 graden is echt te hoog. Controleer eens in de BIOS of de temperatuur daar ook zo is. heb je ook al met andere progjes zoals bv Speedfan getest? Loopt je pc stabiel?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC loopt gewoon stabiel als ik geen grafische dingen doe zoals Counter Strike en het is gewoon de standaard Intel koeler die bij de CPU wordt geleverd en zit gewoon goed op socket

Wie heeft er dan een site waar ik ergens een programmatje kan downloaden voor temperatuur ??

Is pas een nieuw gebouwd systeem dus stof ligt er ook niet een systeem temperatuur wordt hooguit 40 graden stressed dus is ook goed

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 18:13 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mag ik even corrigeren hier: 70 graden is niet te hoog, 90 is té hoog. De PC van m'n broer is met dit weer altijd 75 graden (heatsink 70, gemeten).

Bij de 80 kan je instabiliteit verwachten, bij de 70 meestal nog niet.

Mijn devies is dus, nergeer dit programma. Check je BIOS voor de echte temps. 70 graden met dit weer is echt het einde van de wereld niet :P

Mocht je er echt mee zitten, dan kan je een nieuwe koeler kopen.

oja, en schakel dat programma uit, want anders sluit je systeem af :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
dual-zip schreef op 17 June 2003 @ 18:16:
Mag ik even corrigeren hier: 70 graden is niet te hoog, 90 is té hoog. De PC van m'n broer is met dit weer altijd 75 graden (heatsink 70, gemeten).

Bij de 80 kan je instabiliteit verwachten, bij de 70 meestal nog niet.

Mijn devies is dus, nergeer dit programma. Check je BIOS voor de echte temps. 70 graden met dit weer is echt het einde van de wereld niet :P

Mocht je er echt mee zitten, dan kan je een nieuwe koeler kopen.

oja, en schakel dat programma uit, want anders sluit je systeem af :P
Ja maar op het begin gaat counter strike nog lekker soepel maar als hij warm wordt dan gaan de graphics ook lekker traag daarom zit ik ermee ook als programmatje uitstaat.... :'(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een ezel stoot zich geen twee keer aan hetzelfde steen, maar dat gaat voor jou helaas niet op :/

Dit is nu al de derde topic die jij in PMG opent en het is nu al de derde die ik dichtgooi om dezelfde redenen:

- je verwijst naar de spec in je sig. Je hoort ze gewoon in je openingspost te zetten
- je hebt klaarblijkelijk niet de Technische PMG FAQ gelezen, evenmin Dit graag lezen eer je post :)
- je openingspost (en die erna) getuigt van geen enkel spoor van zelfwerkzaamheid

en ondertussen:

- je negeert sturende opmerkingen van moderatoren volledig

Als je dit soort simpele moeite niet kunt opbrengen hoor je niet op GoT thuis en kun je allicht beter je heil zoeken op sites als www.iksnaphetniet.nl of www.beginnersweb.nl

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.