Toon posts:

homepage

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi
mijn webadres is http://www.tweakdsl.nl/~mardoli
maar als ik naar die link ga dan staat er Forbidden You don't have permission to access /~mardoli/ on this server.

Ik heb allerlei files op mijn server geupload, maar ik zou willen dat ik ze allemaal op een rijtje kon zien.
Toen ik nog xs4all had kon ik gewoon alles op een rijtje zien, parental directory ofzo?. Hoe krijg ik dat, want nu is het irritant om steeds met flashfxp te werken of als ik het adres van een file moet weten moet ik dat helemaal uittypen etc.
excuses voor deze domme vraag maar ik heb niet zoveel ervaring met websites :> :7

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:01

ralfbosz

xm create bosz -c

heb je wel een index.htm(l) of default.htm(l) erop staan?

Kan zijn dat tweakdsl de indexing uit heeft staan (da's prettiger, hoef je geen lege index.html te plaatsen :)).

rm -r *

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb index.html geupload, maar nu krijg ik alleen een blanke scherm. hoe kan ik zeg maar al mijn files indexeren.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 18:19:
ok ik heb index.html geupload, maar nu krijg ik alleen een blanke scherm. hoe kan ik zeg maar al mijn files indexeren.
misschien even contact opnemen met tweakdsl :?
je kan die index zelf bijwerken in die index.html
of je moet prutsen met .htaccess als tweakdsl dat toestaat, maar nogmaals bel/mail ze even ;)

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:43
of er nu een mapje bijzetten, en daar die bestanden inpleuren:)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wat is de bron van je index.html?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon een index.html zonder code erin gezet. Zou niet weten welke code je moet gebruiken

Verwijderd

verander de naam van je eerste webpage in index.html en klaar

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 10:21

xos

Wat verwacht je te zien in een lege index.html?

Volg eerst eens een tutorial.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

maak een .htaccess bestand aan
code:
1
Options +Indexes

Werkt dit niet is daar op de host een beveiliging op gezet tegen het gebruik van deze bestanden. Dan kun je beter je hoster even mailen.

Mocht PHP ondersteund worden:

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
                <table>
                <tr>
                        <td>FileName</td>
                        <td>Size (bytes)</td>
                </tr>
<?
        $dirName = substr($_SERVER["SCRIPT_FILENAME"], 0, strlen($_SERVER["SCRIPT_FILENAME"])-10)."/";
        $dirHandle = opendir($dirName);
        while ($currentFileName = readdir($dirHandle)) if ($currentFileName != "." && $currentFileName != ".." && $currentFileName != "index.php"){

?>
                <tr>
                        <td><a href="<? echo $currentFileName; ?>"><? echo $currentFileName; ?></a></td>
                        <td><? if (!is_dir($dirName.$currentFileName)) echo filesize($dirName.$currentFileName); else echo "&lt;DIR&gt;"; ?></td>
                </tr>
<?      }
        closedir($dirHandle);
?>
                </table>

[ Voor 69% gewijzigd door Spider.007 op 17-06-2003 18:41 . Reden: PHP added ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Je hoster heeft indexing blijkbaar uitstaan. Als er apache gebruikt wordt, kun je met bovenstaande oplossing (.htaccess) file listing weer aanzetten.
Gebruiken ze een andere webserver, dan zul je even contact met ze moeten opnemen.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.