Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Als je bij beeldschermeigenschappen staat staat er dan niet standaard vga adapter? (o.i.d.) Dan moet je nl. even de drivers opnieuw installeren...
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Die drivers heb ik 5 keer opnieuw geinstalleerd en ik heb C: zelfs geformat... hij blijft kloten.
Is de kaart misschien niet helemaal in orde?
edit:
Ik moet toch ff sneller leren typen.
Ik moet toch ff sneller leren typen.
Even nalopen of hij bij beeldschermeigenschappen nog wel op de goede monitor staat? Ik heb hier een Voodoo3 3000 en heeft de volgende eigenaardigheden:
Wanneer ik windoos boot en de monitor staat uit (ik zet hem pas later aan), dan gaat de resolutie niet verder dan 640x480 (wel gewoon 32 bits kleuren). Hij kan dan de drivers voor de monitor niet laden of zo. FF rebooten met de monitor aan en het probleem is weg.
Laatst had ik dit geintje ook, maar toen had ik de monitor gewoon aan tijdens het booten. Toen keek ik dus naar de beeldschermeigenschappen om te zien op welke monitor hij stond. Toen was dat dus 'standaard' ofzo. FF teruggezet naar de oude monitor en ff 'PNP monitoren autom. detecteren' uitgezet, en toen was het weer goed.
HTH
Ik ben eruit, het ligt dus aan mijn oude monitor (die niet Plug-n-Play is), als ik hem op mijn nieuwe monitor aansluit doet hij het wel... ik moet dus een nieuwe monitor hebben...
Pagina: 1