Ik ben helemaal niet van mijn hamers af, dremel is alleen voor versterking
en nu weer ontopic.
Wat ik heb gedaan is idd gaatjes 'geboord' door de onderkant van het keyboard. Leuke is dat je met een dremel en een slijpschijfje (oid) heel snel leuke gaatjes kan maken (plastic smelt gelijk weg). voordeel is dat het niet breekt, en er toch goede gaten ontstaan.
Ik heb een gat gemaakt bij de pause key.
vervolgens tussen F12 en printscrn
F8 en F9
F4 en F5
F1 en ESC.
ESC en ~`.
backspace en INS
pgup en numlock.
0 en ->
<- en CTRL
\ en delete
pgdn en 7
1 en pijltje omhoog
pijltje omhoog en SHIFT
vervolgens nog ENTER en delete
en pgdn en de 4.
volgorde zoals de string er doorgetrokken is.
kostte me met dremel slechts 25 minuutjes om alle gaten op de juiste plaats erin te krijgen.
Nu alleen nog kijken of die string ergens een vaste voeding kan krijg ipv de batterijen waar hij nu aanhangt.
apen-nootjes schreef op 17 June 2003 @ 17:06:
jah... gaat denk ik wel met dat internet keyboard.. alleen nog maar goede dingen over gelezen.. heb het zelf nooit gedaan een glow-string onder m'n toetsen dus dat zou ik voor de rest niet weten...
tja, kwaliteit van de plank maakt weinig uit. De ruimte tussen de toesten en de onderplaat des te meer.
jvvv schreef op 17 June 2003 @ 17:13:
Doe dat toch met ledjes... veel mooier.
[
afbeelding]
(mooi hé, de mijne)
En echt voorzicitg zijn als je hem open doet, de mijne deed het ff ook niet, er zat boorsel van het toetsenbord tussen dat plastic ding voor de toetsen...
leds geven een minder egaal licht dan een glowstring. (is dat ding van jou niet lelijk hoor

)
[
Voor 29% gewijzigd door
TERW_DAN op 17-06-2003 17:38
]