Ik graas, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Okee, ik heb besloten om met de DPC mee te gaan grazen. Ik heb me keurig aangemeld, en ik doe nu zo'n 3,21Mkeys/s. geen idee eigenlijk wat dat nu voorsteld. Maar ik vraag me dus af wat ik er verder mee kan. Kan ik ergens wazige grafiekjes van mezelf bekijken van de hoeveelheid blokjes die ik gegraast heb? Ik heb gelezen dat er verschillende sub-teams zijn, maar hoe kom ik bij zo'n team?

Ik vind het een beetje wazig allemaal; dus wie brengt mij licht in deze duisternis? :)

• Yohost!
  • Laatst online: 21-05 17:29
wat is je dnet nummer?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

buiten het prachtige }:O-icoontje in je systray zijn er natuurlijk meer redenen om mee te doen :P

kans op geld is natuurlijk klein en de meesten doen het dan ook om de statistieken! op stats.distributed.net/rc5 staan alle stats, elke dag nieuwe van de dag ervoor.. zo heb je de top 100 teams van gisteren, de team top 100 overall, en de dagelijkse en overall stats binnen DPC! genoeg competitie dus :P

Verwijderd

Top, allereerst welkom bij de DPC

Het hangt er helemaal af van wat je wilt:

* wil je onder je eigen naam blijven grazen en d.m.v. meer PC-tjes assimileren steeds hoger in de stats komen ( alle begin is moeilijk )

of

* wil je deel uitmaken van een subteam en met de leden van dat sub-team een onderlinge competitie aangaan op de Proxy van dat team en dan onder 1 naam flushen zodat je meer kans hebt om in de dagelijkse hitparade van DPC te verschijnen !

wil je het eerste dan kun je hier je naam of nummer invullen om je dagelijkse vooruitgang te bekijken !!

wil je het tweede dan kun je hier een subteam uitzoeken en je daar aanmelden

suc6

bob

Verwijderd

Welkom ... :) en may the }:O be with you !!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 16:16

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 26 november 2000 15:17 schreef PcDealer het volgende:
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
daar klopt dus weinig meer van, menu's zoals daar aangegeven kan ik absoluut niet terugvinden :(

• Thefirstikke
  • Niet online
Bedankt!
alles is me nu een heel stuk duidelijker geworden!
Pagina: 1